Hé wat leuk! Een bericht van... Yvonne Prins
Samen met Carolien neem ik afscheid van UM. Het is tijd voor een nieuw hoofdstuk en avonturen.
Met een hele grote lach, maar vooral met heel veel trots en liefde kijk ik terug op bijna 9 jaar UM. Het mooiste mediabureau van Nederland met vooral de leukste en beste mensen! En voor ons natuurlijk voor altijd “The Most Wanted Agency” .
Ik heb er persoonlijk mogen groeien, samen mogen werken en vooral ook heel veel gelachen met een team met geweldige Smart Rebels, collega's, inspirerende klanten, partners en natuurlijk geweldige campagnes voor de mooiste merken mogen maken. De afgelopen 4 jaar heb ik samen met Carolien, met heel veel plezier, UM mogen leiden en verder mogen uitbouwen tot ‘THE MOST WANTED AGENCY’.
Ik ben enorm trots dat wij hebben laten zien dat deze energieke en innovatieve vorm van (Co)leiderschap tot hele mooie resultaten leidt.
Vele prijswinnende campagnes hebben we mogen maken en we zijn de laatste jaren niet voor niets vaak geprezen als een toonaangevend bureau, met een sterke inclusieve & diverse cultuur en vernieuwend leiderschap. Met als kers op de taart natuurlijk de AMMA-bekroning voor het beste Mediabureau van het Jaar. Dit was een avond en een moment om nooit te vergeten.
Wij laten een team met top Smart Rebels, een sterk gewortelde UM-cultuur en een kwalitatief sterk en vooral het mooiste bureau van Nederland achter. Ik heb er alle vertrouwen in dat UM een hele succesvolle toekomst tegemoet gaat. HUP UM.
Het was een te gekke reis en ik heb dé tijd van mijn leven gehad. Ik wil iedereen die onderdeel van deze reis is geweest bedanken maar Carolien en alle Smart Rebels van UM Nederland nog net een beetje meer
New beginnings here we come! Ik heb er zin in!
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Media Reverse neemt strategisch belang in WAUW Digital Creative Agency
ZIGT: Google Ads - Vertrouwen op het algoritme of handmatige controle?
[Forum] Thijs Muller: Jumbo te paard
STROOM aan de slag met merk- en campagnestrategie Rijksmuseum
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Data-Driven Marketing Analyst
Gepubliceerd door: Bas Vlugt