Hearst start community platform met app voor Harper’s Bazaar Business Club

Hearst start community platform met app voor Harper’s Bazaar Business Club

Op vrijdag 8 maart, Internationale Vrouwendag, lanceert Harper's Bazaar Business Club een community platform met mobiele app.

Het eigen digitaal platform én app heeft de gedachte dat leden 24 uur per dag met elkaar in contact kunnen staan en hun kennis kunnen uitbreiden  

Verder kunnen leden, ondersteund door een community manager, elkaar volgen, zichzelf presenteren aan andere vrouwen en contacten leggen - een-op-een of in groepsverband. Tevens is dit platform de plek waar de agenda te vinden is van komende events (borrels, Talks en digitale expertsessie), men zich daarvoor kan opgeven en waar de aanmeldingen van anderen te zien zijn.

Ook biedt het platform Bazaar A la Carte, waar leden aanvullende, door Harper's Bazaar gecureerde services kunnen afnemen. Van een fotoshoot tot een coachingsprogramma en stylingadvies.

Harper’s Bazaar Business Club heeft de missie om ambitieuze vrouwen in Nederland (en daarbuiten) te verbinden. De inmiddels 500 members bestaan uit uiteenlopende professionals van alle leeftijden in een verscheidenheid aan achtergronden: van designers tot coaches, van psychologen tot ontwikkelaars, van juristen tot cultureel antropologen en van entrepreneurs tot financiële experts.

Miluska van ’t Lam, hoofdredacteur van Harper’s Bazaar: “Het internationale mediamerk Harper's Bazaar was het allereerste vrouwenmagazine ter wereld. In Nederland vervulden wij deze pioniersrol met de oprichting van onze Harper's Bazaar Business Club.

Dat we hierbij nu een (online)community platform én een mobiele app lanceren, vergroot de kansen voor professionele vrouwen om met like-minded vrouwen in contact te komen. En dat niet alleen!

Als member kunnen zij ook de speciaal voor hen gecureerde én ontwikkelde content raadplegen, events bezoeken en kennisnemen van nieuwe inzichten op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en stijl. Ik kan niet wachten tot andere internationale Bazaar-redacties ons voorbeeld volgen, zodat we in de toekomst onze members ook internationaal kunnen verbinden. Groot-Brittannië is het eerste land dat interesse toont.'

Drie verschillende memberships

Harper's Bazaar Business Club introduceert ook op Internationale Vrouwendag drie op maat gemaakte membershipsvormen met een bijpassend aanbod en tarief.fee van 498 tot 1998 euro per jaar.

www.harpersbazaar.com/nl

www.hearst.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Hearst Netherlands en PXR gaan samenwerken

13-09-2024 | 12:05:50
Hearst Netherlands en PXR gaan samenwerken. PXR gaat vanaf 1 oktober vier sport- en lifestyle magazines van Hearst onder licentie uitgeven in Nederland.

JAN (Hearst) & Another-Label lanceren modecollectie

12-09-2024 | 10:24:00
JAN introduceert een mogelijkheid voor licentiesamenwerkingen, waarmee partners een koopkrachtige doelgroep op een vernieuwende manier kunnen bereiken. De modecollectie met Another-Label is de eerste samenwerking binnen dit nieuwe initiatief. 

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Managing Editor Digital Cosmopolitan

12-09-2024 | 08:49:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Managing Editor Digital Cosmopolitan

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Subscription Specialist

04-09-2024 | 09:00:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Subscription Specialist

Lisi Herrebrugh en Rushemy Botter zijn gast-Creative Directors van ELLE's septembernummer

22-08-2024 | 12:24:00
 Lisi Herrebrugh en Rushemy Botter delen alle ins en outs over het runnen van een modemerk
 

 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.