Marketing Report
Hillenaar Outdoor neemt OOHA Media over nieuws

Hillenaar Outdoor neemt OOHA Media over

Hillenaar Outdoor neemt per 14 juli 2023 OOHA Media over. Door de overname exploiteren ze straks zestig digitale schermen langs snelwegen in heel Nederland.

Digitale Reclamemasten

Peter Heemskerk: "We zetten volledig in op het toevoegen van digitale reclamemasten op locaties die impact garanderen. Zodat we steeds relevanter worden voor adverteerders en campagnes voor een hoog bereik zorgen. Ook dit bedrijf biedt digitale reclamemasten aan die gesitueerd zijn langs snelwegen met veel traffic. Dat maakt de onderneming voor ons interessant om over te nemen. Per 14 juli 2023 is de overname een feit en wordt de inventaris van OOHA Media toegevoegd aan het netwerk van Hillenaar Outdoor. Daarmee komt ook het merk OOHA Media te vervallen." 

OOHA Media

Joop Koot, oprichter en huidige eigenaar van OOHA media: "In de huidige markt is schaalvergroting de enige manier om overeind te blijven. Vroeg of laat moest er dus iets gebeuren en dat is een overname geworden door Hillenaar. Beide bedrijven passen goed bij elkaar.  Zowel qua manier van werken – pragmatisch en servicegericht – als voor wat betreft het netwerk dat we aanbieden. Ons portfolio is complementair aan dat van Hillenaar. Er ontstaat zo een netwerk van digitale reclamemasten dat sterk en relevant is voor adverteerders."

www.hillenaar.com

www.oohamedia.com

Lees ook:

Buitenreclame beïnvloedt keuzes van consumenten onbewust

28-09-2023 | 15:14:00
Buitenreclame is een geschikt medium als het gaat om vergroten van naamsbekendheid en het activeren van consumenten

Ocean Outdoor breidt uit in Utrecht met groot scherm en totems

22-09-2023 | 09:26:36
Met een groot scherm van vijftien vierkante meter en twaalf digitale totems breidt Ocean Outdoor haar netwerk uit in Shoppingcenter Overvecht in Utrecht.

Ocean Outdoor verlengt partnership met NOC*NSF tot 2032

18-09-2023 | 11:22:00
Ocean wil met deze relatie graag bijdragen aan de ambitie van NOC*NSF om Nederland het sportiefste land ter wereld te laten worden.

This Agency en Denim Solar lanceren campagne Proud to be boring

07-09-2023 | 10:46:20
Denim Solar wil consumenten bereiken die weinig interesse hebben in zonnepanelen. Daartoe ontwikkelde This Agency de campagne Proud to be boring

Eerste inhaker rondom verkiezingen van SportCity

05-09-2023 | 11:21:50
Creatief bureau Fitzroy ontwikkelde een campagne waarbij gespeeld werd met de verschillende afkortingen van de politieke partijen. 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.