Hillenaar Outdoor voegt reclamemast Roosendaal A17 toe
Hillenaar Outdoor zet in 2024 haar groeistrategie voort. Per 1 maart voegt de exploitant een digitale reclamemast toe aan het portfolio. De locatie bevindt zich langs de A17 bij Roosendaal. Deze toevoeging markeert een uitbreiding van het portfolio naar 36 A-locaties en betekent de introductie op een voor Hillenaar Outdoor nieuwe snelweg.
De geplaatste reclamemast Roosendaal A17 biedt adverteerders de mogelijkheid om hun boodschap te communiceren met een breed publiek, gezien de locatie langs de snelweg. Bovendien bevindt de mast zich in de nabijheid van Designer Outlet Roosendaal, waardoor adverteerders de kans krijgen om zichtbaar te zijn bij het winkelend publiek. Met 800x480 pixels grote digitale schermen wordt zichtbaarheid gegarandeerd en bereiken adverteerders wel 213.000 passanten per week.
Peter Heemskerk: "We zetten ons voortdurend in om onze relevantie te vergroten. Dit realiseren we niet alleen door ons netwerk uit te breiden, maar ook door te investeren in technologie en onderzoek. Hierdoor groeit niet alleen het bereik van onze adverteerders, maar creëren we ook inzicht in de relevantie van dat bereik. Op die manier verstevigt onze positie in de Nederlandse out of home markt."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nielsen: Bioscoop stijgt hard, totale NL-mediabestedingen naar 6 miljard euro
De netto mediabestedingen in Nederland zijn in 2023 met 3,5 procent gegroeid tot 6,03 miljard euro. In absolute bedragen noteerde digital de grootste groei met 157 miljoen euro, een toename van 4,7 procent
Ocean Outdoor steunt IFAW bij het beschermen van de oceaan
World Ocean Day vindt elk jaar op 8 juni plaats en vraagt aandacht voor het belang van een gezonde oceaan met een grote biodiversiteit
[Marketing Report Radio] Siebe-Geert de Boer (Global): BRO Next was de missing link in het buitenreclameonderzoek
We spreken Siebe-Geert de Boer over de recente introductie van BRO Next, een uitgebreid en uitdagend bereiksonderzoek in de buitenreclame sector
Natwerk en ARTIS nodigen alle aardbewoners uit in OOH-campagne
ARTIS presenteert de eerste editie van het Aardbewoners Festival. Tijdens dit festival is er van alles te doen om weer in verbinding te komen met natuur
Ocean lanceert grootste digitale scherm in Emmen
Met 65 schermen verspreid over twee winkelcentra biedt het full-motion netwerk de ideale omgeving voor livestreaming, data-integratie en sociale feeds