Marketing Report
iO groeit verder in Scandinavië met Zweedse Triggerfish nieuws

iO groeit verder in Scandinavië met Zweedse Triggerfish

Het end-to-end agency iO zet zijn uitbreiding in het noorden verder. Waar eerder deze maand het Deense agency Peytz & Co al aansloot, heeft ook het digital agency Triggerfish uit Stockholm zich nu bij iO gevoegd.

iO, een agency dat strategie, creatie, content, marketing en technologie verenigt, is de laatste jaren razendsnel gegroeid in de Benelux. Maar ook in Scandinavië is de ambitie groot, met recente acquisities als Stendahls, Awave en Peytz & Co – en nu ook Triggerfish.

Pieter Janssens, CEO bij iO: “Afgelopen voorjaar hebben we heel wat boeiende meetings gehad in het noorden, en daar plukken we nu de vruchten van. De acquisities van Peytz & Co en Triggerfish zijn nog maar het begin.”

Triggerfish werd in 1999 opgericht in Stockholm en is als digital agency een gevestigde waarde in de Scandinavische regio. Met 44 medewerkers biedt de WordPress-specialist zowel expertise in analyse, strategie, design, webdevelopment als projectmanagement.

Brian Hirman, Director M&A bij iO: “Triggerfish is een expert in het WordPress-veld. De knowhow die het bedrijf met zich meebrengt zal dan ook heel waardevol zijn voor iO. Onze klanten en collega's zullen baat hebben bij deze nieuwe laag aan digital expertise. Ook bij Triggerfish zitten teamgeest, ontwikkeling en ambitie in het DNA van het bedrijf.”

Na meer dan 20 jaar in het vak is Triggerfish klaar voor een bredere aanpak wat betreft de digitale aanwezigheid van hun klanten.

www.iodigital.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief