ING en TBWA voorzien sluizen op Schiphol van verhalen rondom persoonlijke transformatie

ING en TBWA voorzien sluizen op Schiphol van verhalen rondom persoonlijke transformatie

Met meer dan 60 miljoen reizigers die jaarlijks via Schiphol reizen, is het meer dan een reislocatie; het is een plek waar miljoenen unieke verhalen zich ontvouwen. En dat is precies wat ING benadrukt in haar campagne, gecreëerd door TBWA\NEBOKO.

Meer dan 50 levensreizen, gebaseerd op echte verhalen, worden uitgebeeld. In plaats van iets voor iedereen te maken, wilde ING hyper-persoonlijke verhalen creëren die bij jou kunnen resoneren, zelfs als het niet over jou gaat. In lijn met het doel van ING om mensen te empoweren om een stap voor te blijven in het leven en in zaken, is het doel om mensen aan te moedigen hun ding te doen zonder te oordelen of hen te vertellen hoe ze hun leven moeten leiden.

Als toonaangevende Europese bank, toegewijd aan het versterken van meer dan 39 miljoen klanten op hun levensreis, viert ING het feit dat mensen, net als bij vertrekken en aankomsten, van het ene hoofdstuk naar het andere gaan.

Joris Phillippart, Creatief Directeur bij TBWA\NEBOKO: "62 miljoen mensen passeren jaarlijks Schiphol, ieder op hun eigen unieke reis. Wat is een betere manier om het verhaal van ING over 'do your thing' te vertellen dan door de kracht van deze leizen te vieren, of ze nu groot of klein zijn?"

Kim Larsen, hoofd van Global Communications, Brand & MarCom: "Buiten fysieke bestemmingen vieren we empowerment en de verschillende manieren waarop mensen van het einde van het ene naar het begin van het andere kunnen gaan. Hier draait het allemaal om bij ING."

De campagne is te zien op 350 vliegtuigslurfen en digitale buitenreclameborden, zowel binnen als buiten de luchthaven.

www.tbwa.nl

www.ing.nl

www.schiphol.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Marketing Report Cannes 2024] Marc van Eck over jong talent bij TBWA/NEBEKO

21-06-2024 | 11:48:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report

TBWA\NEBOKO en McDonald's introduceren: het Maccie Trakteerverzoek

19-06-2024 | 11:12:00
Met Maccie in de McDonald’s App stuur je geen betaalverzoek, maar een trakteerverzoek.

Borstkanker Alfabet (TBWA\Neboko) en Kiki Virtual Human Interpreter (Media.Monks) winnen op Cannes Lions

18-06-2024 | 16:41:00
De door TBWA\Neboko ontwikkelde campagne Borstkanker Alfabet (26 Signs) voor het Alexander Monro Ziekenhuis heeft een Bronzen Lion gewonnen in de subcategorie Art Direction Brand & Communications Design, in de hoofdcategorie Industry Craft

[Marketing Report Cannes 2024] Hannah Sterke en Nina Mispelblom Beyer over TBWA\NEBOKO

18-06-2024 | 11:19:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report

[Cannes Lions 2024] TBWA, Media.Monks en Dentsu Creative op shortlists Outdoor en Health & Wellness

15-06-2024 | 22:57:00
TBWA\NEBOKO werd twee keer genomineerd voor Outdoor Lions. Media.Monks haalde vier nominaties binnen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.