Inschrijving van de EMAS Battle of the Agencies 2024 geopend

Inschrijving van de EMAS Battle of the Agencies 2024 geopend

Voor de DDMA EMAS Awards 2024 staat de Battle of the Agencies ook dit jaar op het programma. In deze bureaucompetitie strijden bureaus om wie de beste e-mailcampagne maakt voor een opdrachtgever. De opdrachtgever dit jaar is retailer Brabantia. Bureaus kunnen tot uiterlijk 5 april een motivatie indienen om mee te doen. Brabantia beoordeelt de motivaties anoniem en selecteert drie bureaus voor deelname.

Gang van zaken voor geselecteerde bureaus 

Nadat Brabantia op basis van de motivaties drie bureaus hebben geselecteerd, doorlopen deze bureaus de volgende stappen. 

  • De bureaus ontvangen de case vanuit Brabantia 
  • De bureaus maken een ontwerp voor de mail op basis van de briefing van Brabantia 
  • De genomineerde bureaus dienen één HTML-e-mail in bij Brabantia op basis van het design dat is geaccordeerd, die dynamische inhoud kan bevatten zoals beschreven in de briefing.  
  • Het doelpubliek voor alle e-mails is uniform en zal worden geselecteerd door Brabantia.  
  • Brabantia zal de verzending afhandelen met behulp van haar eigen systemen.  
  • Alle communicatie zal gelijktijdig door Brabantia worden verzonden.  
  • Brabantia zal de resultaten meten en de winnaar bekend maken op de EMAS op 27 juni 
  • Als de verstrekte e-mail niet voldoet aan de regels, behoudt Brabantia zich het recht voor om op elk moment af te zien van het verzenden van de e-mail. 

Criteria 

Brabantia beoordeelt de verzonden e-mails op basis van de volgende metrics: 

  • Conversieratio 
  • Openratio 
  • Click-to-open ratio 
  • Afmeldratio 
  • Beoordeling van creativiteit en originaliteit, door het e-mailmarketingteam van Brabantia. 

Casepitch en uitreiking 

Op 27 juni, tijdens de DDMA Email Marketing Automation Summit EMAS, strijden de drie geselecteerde bureaus om de prijs. Ieder bureau houdt een boeiende pitch van 8 tot 10 minuten, waarin ze hun aanpak, de redenering achter hun keuzes en het uiterlijk van hun campagne uitleggen. Daarna maakt Brabantia de winnaar bekend.

De inschrijving is geopend. E-mailmarketingbureaus kunnen een case indienen via: www.emas.nu/awards/battle/ 

www.emas.nu

www.brabantia.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

250 nominaties voor Merken100 2024

21-05-2024 | 14:58:16
Marketing Report en Media Meetings maken de 250 nominaties bekend voor de Merken100 2024

[Merken100] Marjolein Vendrig (Bever): De kracht van ons merk zijn onze buitenexperts

21-05-2024 | 12:16:00
Bever is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.

Inschrijving DDMA Experimentation Heroes 2024 geopend

21-05-2024 | 11:34:00
Deze publicatie is gericht op het ondersteunen van search-specialisten en marketeers bij het automatiseren van hun searchstrategieën

Presentatie Jury Content Marketing Awards 2024

20-05-2024 | 16:38:00
Marketing Report maakt de jury van de Content Marketing Award 2024 bekend

[Merken100 2024] Paul Standaart: Sportlife brengt unexpected freshness

19-05-2024 | 13:52:00
Sportlife is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Paul Standaart, Marketing Manager Refreshment bij Cloetta
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.