27-11-2023
Hits: 653
Door: David de Jong | Kanaal:
creatie
[Interview] Kiki Maaskant (ACT.Agency): Gek op pitches
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews met genomineerden die deelnemen aan het event. We spreken Kiki Maaskant, Managing Director van ACT.Agency.
Wat kan jouw bureau wat andere bureaus niet kunnen?
Als ACT.Agency bestaan we nu bijna één jaar en wij merken in ons korte bestaan dat onze Advertising & Content Together-aanpak ons echt uniek maakt.
Wat willen marketeers maar niet begrijpen?
Dat de tijd van one idea fits all channels voorbij is en ieder kanaal een eigen aanpak verdiend. Natuurlijk altijd vanuit één merkgedachte.
Hoe maak je goede reclame?
Door natuurlijk ons ACT-vertising model toe te passen. Waarbij je met je content waarmaakt, wat je in je advertising belooft.
Waarom mislukken zoveel bureau-overnames?
Elk bureau heeft een eigen cultuur en dat moet goed passen. Denk dat dat de reden is waarom onze fusie juist zo goed geslaagd is.
Hoe dol zijn jullie op pitches?
Wij zijn gek op pitches. Zeker als je ze wint. Dit jaar hebben we 2 grote mogen winnen, LG en de ander mogen we binnenkort naar buiten brengen.
Wat is het laatste nieuws?
Vanaf 11 december 2023 ben ik weer aan het werk na mijn zwangerschapsverlof dus spreek ik weer graag af voor koffietjes bel me gerust.
www.act.agency
Lees alles over het M100 Event hier
M100 wordt gesponsord door
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
01-07-2024 | 12:37:39
We bedenken merkstrategieën en -campagnes. Ontwikkelen Always-on content én het liefst laten we ze samenwerken voor meer impact.
21-06-2024 | 11:16:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
26-02-2024 | 09:37:00
ACT.agency is per direct op zoek naar een Senior Designer - Amsterdam
16-01-2024 | 09:05:00
Het Amsterdamse bureau wordt de komende jaren verantwoordelijk voor de contentstrategie en ontwikkeling van content voor Schiphol Commercial
15-01-2024 | 11:54:00
ACT.agency is per direct op zoek naar een Senior Account Manager
07-09-2023 | 17:57:00
Zonder twijfel een van de grootste merkoperaties die de laatste jaren in ons land plaatsvond. Dat gebeurde in het geheim. Hoe krijg je dat voor elkaar?
04-09-2023 | 12:29:00
ACT.agency is per direct op zoek naar een Creative Concepter - Amsterdam
31-08-2023 | 11:00:00
Is it REAL? Of is het Drukwerkdeal? Deze vraag staat centraal in de contentserie van Drukwerkdeal.nl ontwikkeld door ACT.Agency.
10-08-2023 | 06:50:00
ACT.agency heeft een campagne ontwikkeld voor Studiewinkel.nl onder de noemer Ready, Steady, Study! De campagne moet de naamsbekendheid en zichtbaarheid van deze speler op de markt van studieboekenverkoop vergroten
04-07-2023 | 11:07:00
ACT.agency is per direct op zoek naar een Stagiair - Amsterdam
04-07-2023 | 10:54:00
ACT.agency is per direct op zoek naar een Stagiair Office Manager - Amsterdam
03-07-2023 | 15:29:00
ACT.Agency ontwikkelde een campagne voor evoyo (eerder bekend als econic) waarin het goede gevoel van je eigen energie centraal staat
26-06-2023 | 09:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar een Senior Designer & Studio Lead - Amsterdam
03-05-2023 | 14:00:00
Kiki Maaskant is Managing Director en partner van ACT.agency. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over de start van het bureau dat is ontstaan uit de fusie van Content Matters en Epidemie.
20-04-2023 | 12:11:32
Lassie omarmt thuiskoken en dat staat centraal in de merkcampagne, ontwikkeld door het Amsterdamse advertising en content bureau ACT. Agency.