iO benoemt Rachel Vermeulen tot Managing Director Campus Eindhoven
Met Managing Director Rachel Vermeulen blijft iO Campus Eindhoven focussen op langdurige samenwerkingen met klanten en duurzame loopbaanontwikkeling.
Blended agency iO heeft recent Rachel Vermeulen aangesteld als nieuwe Managing Director van Campus Eindhoven, één van de vijf campussen in Nederland. Met dit nieuwe hoofdstuk blijft iO inzetten op langdurige samenwerkingen met klanten en duurzame loopbaanontwikkeling. Door de expertise van digitale professionals op het gebied van strategie, digitale marketing en technologie te combineren, helpt iO met het vormgeven en optimaliseren van merkervaringen van organisaties in sectoren zoals e-commerce, finance en de maakindustrie.
Rachel Vermeulen: “Samen met langdurige klanten zoals AkzoNobel, Favorite Gifts en Worldline bundelen onze 240 gepassioneerde, digitale professionals verschillende expertises tot de juiste ‘blend’. In multidisciplinaire teams, bestaande uit software architecten tot data-analisten en e-mailspecialisten tot change managers, werken we met onze bewezen aanpak dagelijks samen aan de uitdagingen en ambities van klanten om hun doelstellingen te behalen.”
Voorbeelden van projecten zijn het begeleiden van digitale transformatie, een wereldwijde marketingcampagne en het ontwikkelen van een financieel of e-commerce platform.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Interview] Vincent Bakker (Abeos Service Groep): Arbeidsbemiddeling draait teveel om het matchen van vacatureteksten aan cv-teksten
Peter Van Wijnaerde (CMO) en Antoine Houtsma in MT Springbok Agency
Fenna van Raaij directeur Dutch Digital Agencies
Pieter Jan Glerum Business Director This Agency
Joris Gruiters stapt over naar Hotel L'Amour
Counter breidt uit met communicatiestrateeg Gjalt Rameijer
Frank-Paul ter Berg vertrekt bij HYPR
Warner Bros Nederland kondigt Marike van Kasteren aan als Business Director
Ton Schoonderbeek gaat nationaal media onderzoek verlaten
0to9 ontwikkelt Employer Value Proposition en arbeidsmarkt-campagne voor BAM
Jongerenplatform ZTACK breidt uit met radiotalent
Tom Dehaes Brand & Campaign Strategist Springbok Agency
Judith Hendrickx aangesteld als hoofdredacteur van Flair
Aline van Keulen directeur Marketing & Communicatie bij Alliander
Jasper Diks en Billy Witbraad van TBWA naar ACE
Gepubliceerd door: Saskia van Weert