Marketing Report
iO wint Lovie Awards voor branded podcast De Verdwenen SS'er nieuws

iO wint Lovie Awards voor branded podcast De Verdwenen SS'er

De branded podcast De Verdwenen SS'er, geproduceerd door blended agency iO voor Kamp Amersfoort, heeft vier Lovie Awards in de wacht gesleept. 

De Verdwenen SS'er

De Verdwenen SS'er is een podcast die de verdwijning van een kampcommandant uit Kamp Amersfoort na de Tweede Wereldoorlog onder de loep neemt. De podcast is niet alleen erkend voor zijn storytelling, maar ook voor zijn effectiviteit. Deze werd namelijk al meer dan 1,2 miljoen keer beluisterd en resulteerde in een toename van 30 procent in museumbezoeken voor Nationaal Monument Kamp Amersfoort. 

Succes branded podcasts 

Jordy Hubers, Podcast Creative bij iO: "Als makers was ons startpunt hetzelfde als altijd: we wilden een ijzersterk, spannend verhaal vertellen. Een podcast die entertainment en educatie combineert. Met gezonde luistercijfers, die al aardig op weg zijn om de grens van één miljoen te bereiken, zijn we erin geslaagd een breder publiek kennis te laten maken met Nationaal Monument Kamp Amersfoort."

www.iodigital.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[The List] iO

26-03-2024 | 12:14:00
iO is een blended agency. Wij brengen talent in marketing, technologie, content, strategie en creatie samen

Lidl Belux kiest iO als digitale partner

18-03-2024 | 16:36:00
Lidl Belux (België en Luxemburg) heeft na een korte en intensieve pitch iO verkozen als partner voor de digitale marketing en campaigning

iO ontwikkelt platform voor Doyen Auto voor digitale transformatie

15-03-2024 | 16:44:00
iO heeft een digitaal platform ontwikkeld voor Doyen auto zodat een digitale omgeving ontstaat die hun merkensites zal huisvesten en onderling verbinden

iO ontwikkelt Belgische merkbewustzijnscampagne voor Manna

27-02-2024 | 11:24:00
iO heeft een campagne ontwikkeld om de vernieuwde verpakkingen van sauzenfabrikant Manna onder de aandacht te brengen en het merkbewustzijn te vergroten

KNMI en iO introduceren dataportaal met klimaatscenario's

19-02-2024 | 16:01:00
De blended agency optimaliseert de website en de klantportalen van het KNMI.

iO: Banken, supermarkten en cardealers scoren ondermaats op lokale SEO

14-02-2024 | 12:45:35
Meer dan 50 procent van de Nederlandse en Belgische organisaties in de bank- en retailsector optimaliseert zijn lokale SEO niet of nauwelijks.

FX Agency, Kaliber, Born05, Greenberry en iO digital openen deuren tijdens The Loop

06-02-2024 | 09:34:00
The Loop is een initiatief van Fundamentals Academy en Viltjesavond in samenwerking met Fungi Design om creatief talent te verbinden met het werkveld

Joe Public Amsterdam meest bekroonde reclamebureau van 2023; TBWA, Dentsu Creative, N=5, Publicis en The Valley runners-up

21-12-2023 | 00:51:00
Ook in 2023 regende het weer awards in de reclamebureauwereld. Maar welke reclamebureau werd het meest onderscheiden?

[Column] Rodger Werkhoven: Moi? DALL•E? ChatGPT? Nee: m'n collega Brian Hirman. Díe is pas écht invloedrijk.

06-12-2023 | 11:48:00
Ik vind dat een hele eer, om weer genomineerd te zijn voor die lijst van 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse bureauwereld

PLUS zet met Energize deze kerst nog meer in op Samen

05-12-2023 | 19:45:00
In de kerstcampagne 2023, ontwikkeld door Energize, inspireert PLUS met verhalen, gerechten en initiatieven om echt samen te genieten van kerst en goed eten.

[Interview] Brian Hirman en Rodger Werkhoven (iO) over overnames en AI

29-11-2023 | 08:33:00
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 tijdens het M100 Event op 7 december, publiceren wij een serie interviews

N=5 Grote Winnaar Content Marketing Awards 2023 - Axioma, iO en Cheil runners-up

28-11-2023 | 23:06:00
Onder het genot van de virtuoze presentatie van Iris van Lunenburg zijn op 28 november in Beeld en Geluid in Hilversum de winnaars van de tweede editie van de Content Marketing Awards bekendgemaakt

Rodger Werkhoven: GPT 5: Revolutionair of veel te riskant?

25-11-2023 | 13:14:00
1 December zal ik tijdens GPTx voor de ondernemers die het event in Haarlem bezoeken en voor politiek geëngageerd publiek in Den Haag - die dag 2x een belangrijke keynote presentatie geven over de stappen die we met OpenAI aan het zetten zijn naar een nóg vaardiger GPT, model nummer 5

Content Marketing Awards 2023 | ZILVER NON-PROFIT - iO Digital: De Verdwenen SS'er voor Kamp Amersfoort

07-11-2023 | 10:05:00
Kennisoverdracht is voor Kamp Amersfoort één van de belangrijkste pijlers. Om deze impact te realiseren is een hogere naamsbekendheid essentieel.

MT/Sprout roept iO uit tot meest klantgerichte digital agency van Nederland

27-10-2023 | 09:32:00
MT/Sprout heeft iO erkend als het meest klantgerichte agency van Nederland in de categorie internetbureaus.

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief