iO ontwikkelt Belgische merkbewustzijnscampagne voor Manna

iO ontwikkelt Belgische merkbewustzijnscampagne voor Manna

iO heeft een campagne voor de Belgische markt ontwikkeld om de vernieuwde verpakkingen van sauzenfabrikant Manna onder de aandacht te brengen en het merkbewustzijn te vergroten.

Philippe Deben, marketingmanager bij Manna: “Meer dan de nieuwe productlabels in de kijker te zetten, wilden we dat de campagne de brandawareness zou verhogen. We hebben er vertrouwen in dat ze - dankzij iO's creatieve concept en mediaplanning - van Manna een nog sterker Belgisch merk maakt, bekend en vertrouwd door velen.”

Merkbeleving

De hybride campagne is te vinden in de vorm van televisiereclame, out of home-initiatieven op campussen, online video’s en berichten op sociale media.

Daarbij wordt de tagline Relax, saus erover gebruikt en de slogans Als jij je maar lekker voelt en net zoals de Manna-sauzen lekker blijven – ook in hun nieuwe jasje

Meer dan 10 jaar

Manna en blended agency iO werken meer dan een tien jaar samen over het hele marketingspectrum. Omdat iO Manna als merk en business door en door kent, slaagde het creatieve bureau er de afgelopen jaren in om de liefde voor het merk bij de consumenten te vergroten. 

Nico Goossens, Senior art & design director bij iO: “Met de gesmaakte campagnes en posts voor Manna spelen we bewust op de actualiteit in, altijd met een knipoog. En dat werpt vruchten af: mensen kiezen nu bewuster voor een merk dat ze vroeger misschien wel kochten, maar niet als geliefde persoonlijkheid ervoeren."

www.iodigital.com/nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

iO en de NGF lanceren versie 2.0 van de golf.nl app

23-07-2024 | 10:17:00
Sinds 2016 werken de Koninklijke Nederlandse Golf Federatie(NGF) en blended agency iO samen aan een inclusievere digitale golfervaring voor elke speler

iO en Worldline lanceren AI Smart Search voor ontwikkelaarsportaal

24-06-2024 | 14:53:52
Deze AI-zoekoplossing verbetert de gebruikerservaring door gepersonaliseerde antwoorden bovenaan de zoekresultaten te plaatsen.

CX-strategen Masood Talha en Jelle Plass naar iO

12-06-2024 | 11:43:00
Met Masood Talha en Jelle Plass erbij biedt het blended agency zijn klanten een sterke customer experience (CX) en service design

The Best of Content Marketing Awards 2023 | ZILVER NON-PROFIT - iO Digital: De Verdwenen SS'er voor Kamp Amersfoort

07-06-2024 | 08:30:00
Kennisoverdracht is voor Kamp Amersfoort één van de belangrijkste pijlers. Om deze impact te realiseren is een hogere naamsbekendheid essentieel.

Belgische spoormaatschappij NMBS kiest voor iO

03-06-2024 | 11:44:00
iO zal het innovatielab van NMBS ondersteunen bij het ontwikkelen en uitvoeren van ideeën die treinreizigers meer gebruikerscomfort en reisplezier bieden.
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.