Jelka van Houten presenteert real life make-over-programma bij Net5

Jelka van Houten presenteert real life make-over-programma bij Net5

In het real life make-over-programma Jelka Op Eigen Houtje komt Jelka van Houten elke week voor een nieuwe uitdaging te staan. Wekelijks helpt zij mensen om hun interieur een complete transformatie te geven. Hiervoor schakelt zij een team van vrienden, bekenden en professionals in.  

Home-make-over-specialist

Jelka is actrice, comédienne, zangeres, musicalster, en – wat veel mensen niet weten – decorbouwer, stukadoor en home-make-over-specialist. Ze kan slopen, tegelzetten, verven en boren. Ze kent zo ongeveer alle kringloopwinkels en koopt daar de leukste spullen op om ieder object van een fantastische make-over te voorzien.

Jelka van Houten: "De drang om te klussen is zo groot sinds ik niet meer als decorbouwer werk. Ik ben thuis altijd in de weer met mijn zaag, kwast of boormachine. Nadat ik naast mijn eigen woning ook alle huizen van mijn vrienden onder handen had genomen kreeg ik de kans om dit programma te maken, een droom die uitkomt!"

Van kennismaking tot stijlkeuzes

In iedere aflevering neemt Jelka de kijker mee in haar kijk op wat je kunt doen met doorsneewoningen en appartementen. Hiervoor krijgt zij carte blanche. Van kennismaking en eerste indruk tot ontwerp-, kleur- en stijlkeuzes. Het struinen langs meubel- en brocantewinkels, de sloop, de verbouwing en het afstylen; de kijker is overal bij.

Jelka Op Eigen Houtje is vanaf woensdag 30 augustus om 20.30 uur te zien bij Net5 en op Prime Video.

www.talpanetwork.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Talpa Media Solutions overweegt naast Ster ook spots van 20 seconden; geen Ster-prijsverhogingen

25-06-2024 | 14:26:00
Talpa Media Solutions overweegt in navolging van de Ster ook de invoering van een standaard spotlengte van de tv-commercials naar 20 seconden te verkorten. Die is thans 30 seconden

[Interview] Roos Simons over haar ambities voor training, coaching en hosting met Go Tiramisù

25-06-2024 | 10:49:00
Roos Simons is het bedrijf Go Tiramisù begonnen na een carrière bij onder meer Talpa Network en BrandDeli. Het bedrijf richt zich op training, coaching en hosting. We spreken haar hierover

Roos Simons start eigen Bureau Go Tiramisù voor Training Coaching en Hosting

25-06-2024 | 10:00:00
Roos Simons heeft haar eigen bureau Go Tiramisù opgericht dat zich richt op training, coaching en hosting

Rechtbank: eerder besluit maximaal 3 radiostations onzorgvuldig; minister moet opnieuw besluiten

14-06-2024 | 17:52:00
De minister van Economische Zaken moet binnen 13 weken opnieuw een gemotiveerde beslissing nemen over de eigendomsbeperkingen van de landelijke FM-kavels

Talpa Network kondigt samenwerking met Bombers & Lemonade aan

13-06-2024 | 16:37:00
De samenwerking zal zich focussen op het gebied van talentmanagement, brand partnerships en advertentie-inkomsten

Talpa Network lanceert QRomo met een koppeling aan kassasystemen 

12-06-2024 | 00:08:00
Talpa Network is van start gegaan met reclamespots met de QRomo. Deze QR-code op steroïden beloont tv-kijkers met vouchers met relevante kortingen en aanbiedingen en verbindt ze via één scan aan merken, product-aanbiedingen of andere diensten

Radio 10: Gerard Ekdom stopt, Rob van Someren naar weekend en Gijs Staverman krijgt middagshow

17-05-2024 | 23:51:59
Er zijn veel wisselingen bij Radio 10. Gerard Ekdom stopt per 3 juni 2024 met zijn ochtendshow vanwege zijn overstap naar Mediahuis Radio (Radio Veronica). Het is onduidelijk wanneer hij daar zal kunnen starten, vanwege een concurrentiebeding die dj’s belemmert direct te kunnen overstappen naar concurrenten.

RTL Nederland en Talpa Network starten met adressable reclame op televisie

17-05-2024 | 10:30:00
Addressable reclame komt bij de zenders van RTL Nederland en Talpa Network (onder voorbehoud) rond 17 juni 2024 grootschalig beschikbaar. Dit blijkt uit navraag van Marketing Report bij de betrokken partijen

NLZiet komt ook met reclameversie: NLZiet Basis

13-05-2024 | 12:21:00
NLZiet heeft per direct een reclameversie geïntroduceerd onder de naam NLZiet Basis. Voor 7,95 euro per maand krijgen klanten dezelfde content te zien als het tot premium omgedoopte (standaard) abonnement dat voortaan 9,95 euro per maand kost

Campagne Primark met VROUW en LINDA.

25-04-2024 | 18:20:00
Ten behoeve van de viering van 15 jaar Primark in Nederland is in het kader van een campagne een samenwerking geraliseerd met LINDA. (Talpa Network) en VROUW (Mediahuis Nederland)

UM, Alfred, Talpa Network & Praxis ontwikkelen reality-klusprogramma Het Blok

22-04-2024 | 15:19:00
UM ontwikkelde de contentstrategie van het reality-klusprogramma Het Blok, waarin Praxis zich positioneert als partner voor het verduurzamen van je woning

JUKE stopt met podcasts en beperkt aantal audiostreams

05-04-2024 | 10:47:00
JUKE stopt per 15 april 2024 met het aanbieden van podcast. Ook zal het aantal audiostreams fors worden ingeperkt en zal het audioplatform van Talpa Network allleen nog toegang bieden tot een beperkt aantal audiostreams van Talpa Network, Mediahuis Radio en enkele andere radiostations

SBS9 wordt Viaplay

02-04-2024 | 11:45:00
SBS9 wordt per 5 april 2024 omgedoopt in Viaplay TV. De zender zal een selectie uitzenden van het (sport)portfolio van Viaplay

Screenforce Jaarrapport 2023

12-03-2024 | 12:44:00
In 2023 zijn de bestedingen in de tv-reclamemarkt met 5,6 procent gedaald naar 922 miljoen euro. De spotbestedingen dalen daarbij met 7,0 procent naar 811 miljoen euro. De bestedingen via online videoplatforms stegen

[Forum] Talpa Media Solutions en Ad Alliance verhogen hun tarieven na daling van de kijktijd. Goed idee?

06-03-2024 | 12:53:00
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van een actuele vraag

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.