
Joe Public en Springbok komen met Belgische campagne voor Burger King
Joe Public en Springbok hebben onder de noemer #Happ een campagne ontwikkeld voor de My Burger King-app. In de campagne wordt duidelijk gemaakt dat de snelste weg voor een zogeheten Whopper de My Burger King-app is. De campagne loopt in België.
Met een digitale activatie van de app is het mogelijk een gratis Whopper te krijgen. Gebruikers dienen dan een screenshot te delen net zoals de campagnebeelden @burgerkingbe. De campagne loopt via sociale media, digitale kiosken, POS-posters en via influencers.
Lees ook:
[Vacatures] Springbok zoekt een SEA Specialist - Den Bosch
Springbok is per direct op zoek naar een SEA Specialist in Den Bosch
[Vacancy] Springbok Amsterdam has a position for a Motion Designer
Springbok Amsterdam is directly looking for a Motion Designer
Springbok wint Proximus pitch in België
Na een strenge selectieprocedure voor een partner in performance marketing heeft Proximus ervoor gekozen samen te werken met twee gerenommeerde agentschappen, WPP en Springbok, om zijn initiatieven op het vlak van performance marketing verder uit te bouwen
[Vacatures] Springbok zoekt een SEO Specialist - Den Bosch
Springbok is per direct op zoek naar een SEO Specialist in Den Bosch
[Vacatures] Springbok zoekt een Junior Marketing Automation Developer
Springbok is per direct op zoek naar een Junior Marketing Automation Developer in Den Bosch