Marketing Report
John Meulemans vertrekt bij Endeavour nieuws

John Meulemans vertrekt bij Endeavour

Strategy Director John Meulemans verlaat het bureau medio maart. John Meulemans stond 14 jaar aan het roer als oprichter van de influencermarketing & social media propositie, dat eind 2010 als 3sixtyfive begon en in 2022 verder ging onder de naam Endeavour.

Herwin van den Berg, Managing Director Marketing van Endeavour: "John heeft een significante bijdrage geleverd aan de groei en zichtbaarheid van Endeavour in de markt. Samen met zijn team heeft hij belangrijke successen behaald, van awards tot de toepassing van AI in onze dienstverlening."

John Meulemans: "Het is een mooie rit geweest met 3sixtyfive en Endeavourr. Ik heb met onwijs getalenteerde mensen mogen werken voor inspirerende opdrachtgevers. Samen maakten we onvergetelijke momenten mee, gingen we uitdagingen aan en vierden we overwinningen. Nu is het tijd voor een volgende fase in mijn carrière. De komst van AI markeert een grote verandering in de manier waarop merken communiceren met mensen, daar wil ik me verder op toeleggen." 

John Meulemans stapt uit als partner bij Endeavour, maar blijft verbonden als adviseur. De komende periode staat in het teken van het verder uitbouwen van zijn rol als expert op het gebied van influencermarketing & AI via zijn keynotes en als zelfstandig adviseur.

www.endeavour.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Column] John Meulemans: Appstore van OpenAI werpt blik op toekomstige dienstverlening bureauwereld

19-01-2024 | 10:31:20
De vorige week door OpenAI gelanceerde appstore stond direct vol met allerlei GPTs, ofwel op maat gemaakte kleine versies van ChatGPT

Roel de Jong verlaat Endeavour en lanceert Nerds With Purpose

03-01-2024 | 16:04:00
Niet alleen AI, of GenAI, maar ook Web3 met nieuwe principes in merken bouwen gaat ons niet meer verlaten. En waar bij de één de kop in het zand gaat, omarmt de ander het in haar totale aanpak; overwogen met oog voor ethiek. We bellen met Roel de Jong, nummer 94 in Reclamebureau100, die 2024 start met een nieuw hoofdstuk waarin AI Agents een belangrijke rol spelen

[Interview] Herwin van den Berg (Endeavour): Zonder sterke propositie kun je wel inpakken

17-11-2023 | 10:04:01
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event publiceren wij een serie interviews met genomineerden

[Interview] Berrit Blok (Endeavour): meer ruimte voor boss ladies in ons creatieve landschap

06-12-2022 | 14:05:00
In Nederland is minder dan 10 procent van de creatief directeuren vrouw. Hoe kijken zij daar zelf naar? Marketing Report publiceert een serie interviews met vrouwelijke creatief directeuren. In deze reeks een interview met Berrit Blok die Creative Director en partner is bij Endeavour

Effie Awards 2022: Goud voor Lay's, Skoda en Hartstichting

10-11-2022 | 10:20:00
Allerlei Nederlandse bureaus zijn in de prijzen gevallen bij de uitreiking van de Effies. Zo kregen Alfred International en Endeavour Bronzen Effies voor campagnes rondom productintroducties. Campagnes voor de Hartstichting, Lay’s en ŠKODA Nederland werden beloond met een Gouden Effie

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief