Jongerenplatform ZTACK viert 5-jarig bestaan

Jongerenplatform ZTACK viert 5-jarig bestaan

Op 1 januari 2024 is het precies 5 jaar geleden dat jongerenplatform ZTACK werd opgericht. Dit wordt op nieuwjaarsdag gevierd op ZTACK.nl met een feestelijke radio-uitzending van 15:00 tot 18:00 uur.

De uitzending op nieuwjaarsdag wordt gepresenteerd door Daan Prins en Stefan Tissink. Te gast in de studio zijn (voormalige) ZTACK-talenten. Zo speelde ZTACK-er van het eerste uur Kyra Kay van de Watering als actrice al een rol in Flikken Maastricht en stroomde Marnix Westhuis als dj door naar Radio 538. De uitzending wordt in de studio afgesloten met een live set van de ZTACK Club DJ’s.

Daan Prins, stationmanager: “Het is mooi om te zien wat we de afgelopen vijf jaar allemaal hebben gedaan bij ZTACK. Daar zullen we in de drie uur lange uitzending op 1 januari dan ook uitgebreid op gaan terugblikken met allerlei verschillende talenten van de afgelopen jaren! Ik kijk met veel trots op de afgelopen jaren terug en met veel enthousiasme starten we weer aan een nieuw jaar!”

Talentenprogramma

Het jongerenplatform ZTACK werd op 1 januari 2019 gelanceerd vanuit het talentenprogramma The Radio Project. De Hilversumse mediabedrijven De Radiofabriek en Radiocoach lieten hierbij een groep jonge multimedia talenten geheel zelfstandig bouwen aan het radiostation van de toekomst. Dit resulteerde in ZTACK!

www.ypca.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Column] David de Jong: NPO doet bijna aan taakverwaarlozing in zomermaanden

25-07-2024 | 19:26:18
Waarom heb je een NPO die bijna 1 miljard euro (waarvan 181.000 euro van Ster-gelden) incasseert van overheidswege? Je zou denken om een breed en divers publiek te voorzien van informatie, waaronder journalistieke inhoud, cultuur en educatie

XYZ Creative Agency ontwikkelt campagne Maritiem Museum voor 150-jarig bestaan

23-07-2024 | 16:52:00
Het Maritiem Museum bestaat 150 jaar. Om dat te vieren en breed uit te dragen, ontwikkelde XYZ Creative Agency een vrolijke publiekscampagne.

NPO Radio 1 verandert in RadiOlympia

23-07-2024 | 09:48:59
NPO Radio 1 maakt tijdens de Olympische Spelen van ’s morgens tot ’s avonds laat live radio vanuit Parijs onder de noemer RadiOlympia.

Closed on Monday ontwikkelt wervingscampagne Het Vergeten Kind en Kamers met Aandacht

15-07-2024 | 12:04:00
De campagne Een huisgenoot voor even, een ervaring voor het leven benadrukt de tijdelijke hulp die jongeren nodig hebben en de waardevolle ervaring die dit voor beide partijen oplevert.

Anton van Lieshout Head of Music Mediahuis Radio

15-07-2024 | 09:13:34
Mediahuis Radio heeft Anton van Lieshout per direct benoemd tot Head of Music van de hele radiotak. Hij wordt hiermee verantwoordelijk voor muzikale inhoud van Radio Veronica, 100% NL, SLAM!, Sublime en Sunlite. Hij wordt hiermee verantwoordelijk voor muzikale inhoud van Radio Veronica, 100% NL, SLAM!, Sublime en Sunlite. 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.