Joris Lak CMO Gall & Gall
Joris Lak is de nieuwe CMO van Gall & Gall.
Hij werkte de afgelopen zes jaar voor Albert Heijn, de laatste vier jaar als Senior Director Marketing Channels.
Daarvoor werkte hij voor onder meer Publicis One en Starcom.
In 2023 was Albert Heijn de grootste retail adverteerder in Nederland met 135,5 miljoen euro aan bruto media bestedingen, 6,3 procent minder dan in 2022.
Gall & Gall, ook onderdeel van Ahold Delhaize, stond op plaats 49 met 7,3 miljoen euro aan bruto media bestedingen, 29 procent minder dan in 2022. Daarmee staat Gall & Gall in het lijstje van retailers met de sterkst dalende mediabestedingen op plaats 6.
In de Marketing100 2024, de lijst van de meest invloedrijke marketeer, staat Joris Lak op plaats 16.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Report Radio] Dennis Hamakers (Cheil), Lotte Poort (Basic-Fit) en Carlijn Prins (Samsung) over de verassende samenwerking
[Marketing Report Radio] Teus Baars over de internationale groei en unieke propositie van NOSUCH
Dentsu Creative Amsterdam ontwikkelt campagne Porsche Macan
Total Design ontwikkelt activatie voor Nierstichting
Gepubliceerd door: Bas Vlugt