Marketing Report
Kaliber en Bruut ontwikkelen publiekscampagne voor de KNB nieuws

Kaliber en Bruut ontwikkelen publiekscampagne voor de KNB

Kaliber Interactive ontwikkelde, in samenwerking met videoproductiemaatschappij Bruut, de publiekscampagne voor KNB: de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie. Met de campagne Voor alle momenten die ertoe doen, de notaris schijnen ze een ander licht op het notariaat. 

De werkelijke rol van de notaris

Verschillende levensverhalen, vastgelegd in een reeks video’s, vormen de hero pieces van de campagne. De video’s — ieder met hun eigen thema — geven een inkijkje in het leven van mensen. Ieder verhaal bouwt op naar één moment. Het moment waarop de notaris een onmisbare rol speelt.

Al eerder lanceerde Kaliber een campagne voor dit account, gericht op de interne doelgroep. In lijn met de voorgaande, draagt ook deze campagne bij aan het doel om de beeldvorming van het notariaat op positieve wijze te beïnvloeden. Het belicht de werkelijke rol van de notaris, die verder reikt dan juridische kennis. Inlevingsvermogen, karakter en betrokkenheid. Ook dat zijn essentiële eigenschappen van een notaris.

Betrokkenheid en inlevingsvermogen

Iris Holtkuile, Creative en Copywriter bij Kaliber: "De campagne gaat bewust buiten de muren van het notariskantoor, en laat zien waar het daadwerkelijk om draait: bijzondere, ingrijpende momenten in de levens van mensen. Het bewijst dat eenieder die het notarisvak beoefent, over veel meer dan juridische kennis beschikt. Betrokkenheid, inlevingsvermogen en de menselijke maat: het beroep kan niet zonder."

De campagne zal verspreid worden via sociale media, YouTube en outdoor media op verschillende plaatsen in het land.

www.kaliber.net

www.bruut.amsterdam

www.knb.nl

Lees ook:

Kaliber ontwikkelt werkgeverscampagne Rabobank

24-11-2023 | 04:38:00
Rabobank vernieuwt werkgeversmerk met de focus op een coöperatieve bank die oog heeft voor zowel individuen als de samenleving

Kaliber ontwikkelt wervingscampagne voor VodafoneZiggo

04-10-2023 | 14:39:00
VodafoneZiggo zoekt actief naar medewerkers van elk opleidingsniveau en alle leeftijdscategorieën. Maar hoe zorg je ervoor dat je boodschap blijft hangen? Hiervoor werd met creatief bureau Kaliber een campagne gebouwd rond 90’s hit No Limit, van 2 Unlimited

Kaliber ontwikkelt werkgeverscampagne voor Alliander

25-09-2023 | 14:35:00
Kaliber zet Alliander neer als brutaal eerlijke werkgever

Kaliber ontwikkelt herpositionering Bavaria Global: Family Brewed

27-06-2023 | 11:49:00
Kaliber Interactive ontwikkelt de herpositionering en merkcampagne Family Brewed voor Bavaria Global om internationaal verder te groeien

Kaliber Interactive breidt creatieve team uit

02-05-2023 | 12:03:00
Utrechts bureau Kaliber Interactive breidt haar team uit met twee creatieve duo's en een digital producer

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.