Kris Vervaet verlaat DPG Media

Kris Vervaet verlaat DPG Media

Kris Vervaet heeft besloten aan het einde van het jaar DPG Media te verlaten. Kris was sinds 2018 CEO van DPG Media in België. Hij was mede-architect van de integratie van De Persgroep en Medialaan tot één bedrijf, en later van de samensmelting van DPG Media Nederland en DPG Media België. Daarnaast was hij als COO (Chief Operating Officer) van de groep een belangrijke aanjager van de digitale transitie van de onderneming. Met het vertrek van Kris Vervaet zullen de rollen van CEO België en COO niet opnieuw worden ingevuld.  

Mooi parcours

Erik Roddenhof, CEO DPG Media Group: "Ik wil Kris bedanken voor zijn bijdrage aan de groei van DPG Media. We hebben samen hard gewerkt om het bedrijf te laten worden wat het nu is. Met zeer mooie resultaten tot gevolg. Kris kan met trots terugkijken op een mooi parcours. We hebben samen het bedrijf omgebouwd naar een volledig geïntegreerde onderneming waarin de landsgrenzen steeds minder van belang zijn."

Kris Vervaet: "Het waren vijf mooie jaren waarin we één bedrijf zijn geworden. We hebben onze organisatie en onze producten stevig getransformeerd om in te spelen op de digitale behoeftes van consument en adverteerder. Het was een hele eer om met zoveel talent samen te werken en met hen het verschil te maken in de markt. Ik wil dan ook iedereen van harte bedanken voor het geweldig avontuur dat we samen beleefd hebben."

www.dpgmedia.nl
www.dpgmediagroup.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Grow by DPG Media] Oktober woonmaand in aantocht: wat zijn de interesses van de Nederlandse consument?

06-09-2024 | 08:00:00
Er zijn veel ontwikkelingen te zien in de Nederlandse huizenmarkt. Het aantal verkochte huizen neemt sterker toe dan eerder gedacht

[Grow by DPG Media] Bouw in 4 stappen je eigen communitystrategie

04-09-2024 | 10:59:00
In dit tweede artikel van Grow van DPG Media gaan we dieper in op de praktische stappen die nodig zijn om je eigen community te starten

[Onderzoek] DPG Media: 60 procent van Nederlanders twijfelt aan duurzaamheidclaims

03-09-2024 | 12:15:00
Bijna 60 procent van de Nederlanders vindt het lastig om te bepalen wat wel of niet waar is op het gebied van duurzaamheid, zo blijkt uit recent onderzoek van DPG Media en Panel Inzicht

[Case] Andrea Jansen over hoe haar videoconcept het verschil maakte voor ABN AMRO

02-09-2024 | 08:00:00
Hoe maak je een campagne over fiscaal sparen die opvalt en de aandacht vasthoudt?

[Vacatures] DPG Media zoekt een Senior Content Analist

30-08-2024 | 08:21:00
DPG Media is per direct op zoek naar Senior Content Analist - Amsterdam

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.