Marketing Report
Kwartaalwinnaars Q4 voor de Ster Gouden Loeki 2023 bekend nieuws

Kwartaalwinnaars Q4 voor de Ster Gouden Loeki 2023 bekend

De kwartaalwinnaars van het laatste kwartaal voor de Ster Gouden Loeki 2023 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel tv-commercials gezien en beoordeeld. Deze 10 leuke, ontroerende, spraakmakende en bijzondere commercials maken kans op de prijs. 

1. Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met Kerst gaat vooral om met wie je aan tafel zit

2. Allianz Direct & Alfred International met It's not hard to be smart

3. Alzheimer Nederland met Wat alz... het jouw broertje is?

4. Doritos met For the bold in everyone

5. Hema & Hotel L'Amour met Kerst

6. Hornbach & Heimat TBWA met Iedere m2 verdient de beste ter wereld te zijn!

7. Kruidvat & DDB Unlimited en Eigen Fabrikaat met Gezondheidsvragen

8. KWF & Video agency Viduate met Voor het leven

9. Lidl & BBDO Germany met Magische feestdagen

10. Staatsloterij & TBWA\NEBOKO met Geloof in geluk

www.ster.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Verlenging concessie NPO van demissionaire regering stuit op weerstand PVV/VVD/NSC/BBB

05-04-2024 | 16:04:00
Demissionair staatssecretaris Fleur Gräper-Van Koolwijk (D66) wil haar plan doorzetten om de bestaande concessie van de NPO met twee jaar tot 1 januari 2029 te laten verlengen. De formerende partijen PVV, VVD, NSC en BBB zijn hier echter tegen

He wat leuk! Een bericht van....de bvA die opkomt voor de NPO (en Ster)

29-03-2024 | 19:02:00
Henriette van Swinderen, algemeen directeeur van bvA heeft een open brief geschreven aan de informateurs Elbert Dijkgraaf en Richard van Zwol om de NPO (en de Ster) een hart onder de riem te steken

HEMA en Hotel L’Amour winnen Ster Gouden Loeki 2023, Alfred en Dentsu Creative runners-up

15-03-2024 | 00:12:00
HEMA en Hotel L'Amour hebben met hun kerstcommercial de Ster Gouden Loeki gewonnen. De zilveren en bronzen award waren respectievelijk voor Calvé (Alfred) en KPN (Dentsu Creative)

Talpa Media Solutions en Ad Alliance verhogen tarieven na daling kijktijd

05-03-2024 | 18:24:00
Talpa Media Solutions verhoogt zijn tarieven met 3 procent per mei 2024. Daarbij heeft het reclameverkoopbedrijf van Talpa Network aangekondigd een NMO-index te introduceren. Ster verhoogt zijn tarieven niet; Ad Alliance komt ook met een tariefsverhoging

Ster Gouden Loeki: finalisten bekend

12-02-2024 | 20:23:32
De Ster heeft de finalisten bekend gemaakt voor de Ster Gouden Loeki. Alzheimer Nederland, Calvé, Dove, Heineken, Hema, Interpolis, KiKa, KPN, Lidl en Toyota dingen mee voor de Gouden Loeki
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief