Lars Brassem en Richard Knaap in managementteam  Ad Alliance

Lars Brassem en Richard Knaap in managementteam Ad Alliance

Sinds 1 januari heeft Ad Alliance het managementteam uitgebreid. Lars Brassem heeft plaatsgenomen in het managementteam als Sales Director. Hiermee is hij verantwoordelijk voor TV Spot, Online Video, New Business en Business Partnerships. Richard Knaap is toegetreden tot het MT als Head of Client Leads. Hierin is Richard verantwoordelijk voor de verkoop van onder andere Branded Content en Digital Native en weet hij met zijn team de relaties met adverteerders te versterken en nieuwe partnerships af te sluiten. 

Ton Rozestraten, CEO van Ad Alliance: “Ik ben ontzettend trots op deze toevoeging aan ons MT met twee talenten die al jaren binnen Ad Alliance actief zijn en het bedrijf en de markt door en door kennen. We geven ons eigen talent hiermee de mogelijkheid om door te groeien en onze ingeslagen koers voort te zetten. We staan voor een interessante tijd met veel ontwikkelingen, zoals de dalende lineaire kijktijd en de opkomst van nieuwe technologieën, die direct van invloed zijn op de advertentiemarkt. Ik weet zeker dat deze twee mannen met hun kennis en ervaring invulling kunnen geven aan de uitdagingen die op ons pad komen en daarnaast onze total video-strategie, innovatieprojecten en samenwerkingen versterken."

Lars Brassem: "Allereerst ben ik erg blij met deze stap en dankbaar voor het vertrouwen. Ik kijk ernaar uit om samen met alle getalenteerde collega’s Ad Alliance naar de volgende fase te brengen. Een fase waarin we de samenwerking met de mediabureaus en adverteerders willen versterken en de goede samenwerking met al onze partners willen voortzetten. Door actief in te spelen op de grote interesse uit de markt in de AVOD-tier bij Videoland, onze innovatiedrang en onze sterke positie binnen het lineaire én online video-domein, heb ik al het vertrouwen in de toekomst. Het is ons doel om deze positie de komende tijd te versterken en onze relevantie te vergroten.”  

Richard Knaap: “Ik heb ontzettend veel zin om vanaf dit jaar deel uit te maken van het MT van Ad Alliance. Op die manier kan ik een sterke bijdrage leveren aan zowel de korte- als lange termijnstrategie van Ad Alliance en deze vanuit mijn rol door vertalen naar de markt. In deze interessante tijd ben ik ervan overtuigd dat een intensievere samenwerking met onze adverteerders essentieel is en we op meerdere vlakken de samenwerking moeten opzoeken. Samen met het team kijk ik er dan ook naar uit om hiermee aan de slag te gaan.” 

www.adalliance.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Caren Wassink, Jildou van der Bijl en Mariëlle Arts starten Studio The Editors

26-07-2024 | 12:01:00
Caren Wassink, Jildou van der Bijl en Mariëlle Arts zijn onder de naam Studio The Editors een bureau  begonnen dat zich richt op een hoofdredactionele visie bij merken en organisaties

[Interview] Ingmar Larsen (This Agency) doet oproep voor campagne tegen roekeloos fatbikergedrag

26-07-2024 | 11:04:00
Ingmar Larsen, oprichter en Creative Director van This Agency heeft een oproep gedaan om een campagne te ontwikkelen voor gedragsverandering rondom fatbikers onder de noemer Doe ******g normaal op het fietspad! We spreken hem over deze spontane actie

[Be More Challanger] Jan van Hövell over KLABU

26-07-2024 | 10:23:00
In de rubriek Be More Challenger gaan Tim de Waard & Daniel Samama op zoek naar de mensen achter de beste challenger merken van Nederland

[Vacancy] TBWA/NEBOKO has a position for Motion Designer

26-07-2024 | 09:29:00
TBWA\NEBOKO is looking for Motion Designer

[Vacatures] Pink Marketing zoekt een (Junior) Social Advertising Consultant

26-07-2024 | 08:33:00
Pink Marketing is per direct op zoek naar (Junior) Social Advertising Consultant -Groningen • 36-40 uur

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.