Lemon Scented Tea en The Forward Club organiseren The 2024 Trend Forecast
Nieuw jaar, nieuwe trends en dus nieuwe kansen. Want door het omarmen van nieuwe trends blijf je als merk relevant. Maar hoe speel je in op trends? En welke trends zijn in 2024 bepalend voor jouw merk of organisatie? Creative agency Lemon Scented Tea en strategiebureau The Forward Club geven het antwoord tijdens het event: The 2024 Trend Forecast.
Futureproof
Voor merken en organisaties zijn trends belangrijker dan ooit. Behoeften van consumenten veranderen razendsnel en de markt is constant in beweging. Tijdens deze interactieve trendsessie worden verschillende trends gedeeld die waardevolle inzichten bieden in de veranderende behoeften van de consument. Met deze kennis worden je toekomst-skills goed getraind en start je het nieuwe jaar volledig futureproof.
The 2024 Trend Forecast
Aan de hand van recente ontwikkelingen zoomt trendwatcher Lieke Dols (The Forward Club) in op de belangrijkste marketing- en consumententrends.
Zo kregen we te maken met verschillende crisissen, werd AI een wereldspeler en kwam duurzaamheid binnen met stip op één. Tijdens de sessie wordt duidelijk welke invloed deze ontwikkelingen hebben op het gedrag van de consument en op de markt. Gijsbregt Vijn en strateeg Bram Jansen (Lemon Scented Tea) verkennen de kansen en delen nieuwe inzichten en scenario’s die jouw merk of business nét een extra voorsprong kunnen geven.
Kom mee vooruit kijken
Waar: The Lemon Bar, Korte Prinsengracht 26, Amsterdam
Wanneer: 8 februari 2024
Tijd: 15.00- 17.00 uur
De sessie sluit af met een borrel. Ideaal om te netwerken, ervaringen uit te wisselen én samen te proosten op een succesvol 2024. Ben jij erbij? Meld je hier aan!
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Cortina en Lemon Scented Tea komen met niet te fotograferen e-bike
[Interview] Jasper Duijf: Om loyaliteit te verdienen, moeten merken meer bieden dan alleen hoogwaardige producten en diensten
[Column] Jasper Duijf (Lemon CXbyEX): Boost je business door de klant- en werknemersbeleving te integreren in je merk
[Interview] Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea): Let’s go is ons mantra; onverschilligheid onze tegenstander
[Vacatures] Lemon Scented Tea zoekt een Account Manager
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen