Lemon Scented Tea ontwikkelt herpositionering voor Keesing
Keesing bestaat al 100 jaar en is inmiddels de grootste in denksport puzzels, op papier en op scherm, en het moederbedrijf van Denksport en het Duitse Tankesport. Lemon Scented Tea is ingeschakeld voor een herdefiniëring van het merk en cultuur intern en een consumentencampagne extern.
The Braintainment Company
Lemon Scented Tea organiseerde in Rome een creatieve sessie waarbij alle key landen van het bedrijf samenkwamen. Tijdens deze sessie werden er verschillende routes voor de herpositionering van Keesing verkend: The Braintainment Company.
Braintainment gaat over meer dan alleen puzzels. Het gaat over het gebruiken van je brein op een slimme en leuke manier. In een tijd waarin een inactief brein door overmatig socialmediagebruik op de loer ligt, is Braintainment een verrijking voor iedereen.
Dat wat al leeft tot leven brengen
Laura Van Willigen, Head of HR bij Keesing: "Keesing bestaat al heel lang en het gaat ontzettend goed met ons bedrijf. Het is fijn om een partner te hebben gevonden die helpt om ons verhaal intern, extern en aan investeerders te vertellen en de volgende stap te maken. Lemon is een een partij die de bestaande cultuur en identiteit respecteert, medewerkers wereldwijd betrekt en vanuit daar verder denkt. The Braintainment Company voelde als iets dat er altijd al was, maar waar nu echt tot leven is gebracht."
Gijsbregt Vijn, Lemon Scented Tea: "Het is interessant om te zien hoe de rol van private equity veel nieuwe ontwikkelingen teweeg kan brengen in een bedrijf dat al heel lang bestaat. Je ziet dat de snelheid en de energie omhoog schiet en er worden knopen doorgehakt. Heel tof om daar als bureau onderdeel van te zijn en samen te bouwen aan iets moois. Dat doen we niet alleen door het ontwikkelen van creatieve campagnes, maar ook door het samenbrengen van intern en extern. De kracht van verbinding."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Cortina en Lemon Scented Tea komen met niet te fotograferen e-bike
[Interview] Jasper Duijf: Om loyaliteit te verdienen, moeten merken meer bieden dan alleen hoogwaardige producten en diensten
[Column] Jasper Duijf (Lemon CXbyEX): Boost je business door de klant- en werknemersbeleving te integreren in je merk
[Interview] Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea): Let’s go is ons mantra; onverschilligheid onze tegenstander
[Vacatures] Lemon Scented Tea zoekt een Account Manager
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen