Lemon Scented Tea organiseert ADE event Brands of the Night

Lemon Scented Tea organiseert ADE event Brands of the Night

In oktober staat Amsterdam volledig in het teken van ADE. Creative agency Lemon Scented Tea organiseert op 19 oktober de vierde editie van de Brands of the Night.

Keep it real

Dit jaar staat de sessie volledig in het teken van merkauthenticiteit in nightlife, cultuur en entertainment. Uit recent onderzoek blijkt dat merkauthenticiteit voor de meeste mensen een zeer belangrijke factor is bij het kiezen van een merk. Het gaat niet alleen om wat je als merk uitstraalt, maar ook om waar je als merk voor staat en hoe je echt waarde toevoegt aan je sponsorships en merkactivaties.  

Kortom, hoe bouw je merkauthenticiteit op, en hoe versterk je dit door samenwerkingen op het gebied van cultuur, entertainment en nightlife?

De speaker line up

Een line-up met sprekers van invloedrijke merken gaan antwoorden geven op deze vragen.

META: Femke Anna van Zanten - Group Director

Philips: Nathalie Nijhuis-Lam - Head of Global Sponsorship

Bacardi Benelux: Robin de Bruijn - Brand Director

Pisang Ambon: Juliette Menne - Commercial Director & Jan Bosch - Creative Director Lemon Scented Tea

Lemon Scented Tea: Gijsbregt Vijn - Managing Director & Founder

Delen van kennis en netwerken 

Het publiek bestaat uit top marketeers, business en creative leaders. Gedurende het evenement transformeert het bureau in een bruisende plek waar het delen van kennis en netwerken centraal staan. Uiteraard kunnen een paar lekkere beats niet ontbreken en zal de sessie worden afgesloten met live DJ-sets en drinks!

Meld je aan

Ben jij een marketeer, business of creative leader en wil je er graag bij zijn? Meld je dan aan via de volgende link: Lemon x ADE: Brands of the Night 

www.lemonscentedtea.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Interview] Jasper Duijf: Om loyaliteit te verdienen, moeten merken meer bieden dan alleen hoogwaardige producten en diensten

14-06-2024 | 11:34:17
Jasper Duijf is Lead Lemon CXbyEX bij Lemon Scented Tea. We spreken hem over het belang van betrokken werknemers, hoe je als bedrijf of merk het vertrouwen wint van klant en medewerker, en zijn persoonlijke missie.

[Column] Jasper Duijf (Lemon CXbyEX): Boost je business door de klant- en werknemersbeleving te integreren in je merk

27-05-2024 | 12:46:00
In de snelle en veeleisende wereld van vandaag staan merken voor de uitdaging om relevant te blijven

[Interview] Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea): Let’s go is ons mantra; onverschilligheid onze tegenstander

21-05-2024 | 17:56:00
Gijsbregt Vijn is de eigenaar en CEO van Lemon Scented Tea. We spreken hem over het creatieve bureau, over Lemon CXbyEX, trends en ontwikkelingen in de markt

[Vacatures] Lemon Scented Tea zoekt een Account Manager

14-05-2024 | 11:06:00
Lemon Scented Tea is per direct op zoek naar Account Manager

Lemon Scented Tea trekt Jasper Duijf aan als Lead CXbyEX

10-05-2024 | 09:51:07
Als Lead CXbyEX gaat Jasper samen met het team van Lemon aan de slag om vanuit de kern van het merk de klantbeleving naar een hoger niveau tillen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.