
Lemon Scented Tea organiseert ADE event Brands of the Night
In oktober staat Amsterdam volledig in het teken van ADE. Creative agency Lemon Scented Tea organiseert op 19 oktober de vierde editie van de Brands of the Night.
Keep it real
Dit jaar staat de sessie volledig in het teken van merkauthenticiteit in nightlife, cultuur en entertainment. Uit recent onderzoek blijkt dat merkauthenticiteit voor de meeste mensen een zeer belangrijke factor is bij het kiezen van een merk. Het gaat niet alleen om wat je als merk uitstraalt, maar ook om waar je als merk voor staat en hoe je echt waarde toevoegt aan je sponsorships en merkactivaties.
Kortom, hoe bouw je merkauthenticiteit op, en hoe versterk je dit door samenwerkingen op het gebied van cultuur, entertainment en nightlife?
De speaker line up
Een line-up met sprekers van invloedrijke merken gaan antwoorden geven op deze vragen.
META: Femke Anna van Zanten - Group Director
Philips: Nathalie Nijhuis-Lam - Head of Global Sponsorship
Bacardi Benelux: Robin de Bruijn - Brand Director
Pisang Ambon: Juliette Menne - Commercial Director & Jan Bosch - Creative Director Lemon Scented Tea
Lemon Scented Tea: Gijsbregt Vijn - Managing Director & Founder
Delen van kennis en netwerken
Het publiek bestaat uit top marketeers, business en creative leaders. Gedurende het evenement transformeert het bureau in een bruisende plek waar het delen van kennis en netwerken centraal staan. Uiteraard kunnen een paar lekkere beats niet ontbreken en zal de sessie worden afgesloten met live DJ-sets en drinks!
Meld je aan
Ben jij een marketeer, business of creative leader en wil je er graag bij zijn? Meld je dan aan via de volgende link: Lemon x ADE: Brands of the Night
Lees ook: