
Lidl en HERC komen met wervingscampagne Sowieso iets voor jou
Lidl en HERC hebben de handen ineengeslagen voor de wervingscampagne Sowieso iets voor jou. Met de landelijke campagne wil Lidl de voordelen voor werknemers onder de aandacht brengen bij jongeren. Het is het eerste werk van HERC voor de supermarkt.
De campagne komt tot uiting op radio, OOH/DOOH en drie korte films rond de thema’s afwisseling, hecht team en verdienen, die worden uitgerold op social media, in de winkels en in de bioscopen gedurende de maand.
Emilio de Haan, oprichter van HERC: “Het is ontzettend leuk en leerzaam om ons samen met Lidl in de leefwereld van haar werknemers te verplaatsen. We hebben eerder wervingscampagnes gemaakt voor merken als YoungCapital, met een scherp oog op wat er speelt onder jongeren. Voor Gen Z is werken maar een klein deel van het leven, dus dan moet het sowieso gezellig en flexibel zijn. Die behoeften en de veranderende werkcultuur verbinden we op authentieke wijze aan de ziel van het merk.”
Lees ook:
[Marketing Report Radio] Jhelisa Panfred (HERC): De Belofte 2023
[Marketing Report Radio - 21 november] Jhelisa Panfred | Sophie van der Schaft | Gijs ten Buuren | Antoine Houtsma
Jhelisa Panfred is De Belofte 2023
[Belofte Forum] Wat snapt de gevestigde orde in onze business niet wat jonge mensen wél snappen?
[Interview De Belofte 2023] Jhelisa Panfred: Mijn ambitie is mensen het gevoel geven dat ze erbij horen