Marketing Report
LifeHunters ontwikkelt campagne voor uitgever Zwijsen nieuws

LifeHunters ontwikkelt campagne voor uitgever Zwijsen

Zwijsen, uitgever van de leesmethode Veilig leren lezen, lanceert Veilig leren lezen Zoem-versie. In samenwerking met reclamebureau LifeHunters ontwikkelen ze een campagne waarin alle leerkrachten van groep 3 in het zonnetje worden gezet.

Veilig leren lezen

Met een gebruikerspercentage van 73 procent op Nederlandse basisscholen is Veilig leren lezen een belangrijke pijler voor motiverend lees- en taalonderwijs. De methode is ontwikkeld met leerkrachten én wetenschappers uit het hele land. Daarnaast helpt de methode kinderen groeien in lezen en zorgt hij er voor dat kinderen echt plezier krijgen in lezen. 

Een hulde aan groep 3 leerkrachten

Ter gelegenheid van de Dag van de Leerkracht op 5 oktober en de lancering van de Veilig leren lezen Zoem-versie, heeft Zwijsen een landelijke video vrijgegeven, waarin alle leerkrachten van groep 3 in het zonnetje worden gezet. 

Denise Bruens, marketeer Zwijsen: "Een kind dat leert lezen lijkt soms zo vanzelfsprekend, maar is een enorme mijlpaal. Ik wens dan ook dat wij met deze campagne alle groep 3 leerkrachten laten zien dat wij weten hoe belangrijk ze zijn, hoe waardevol hun tijd is en dat we blij zijn dat wij ze mogen ondersteunen in dit mooie vak."

Lezen opent de wereld van een kind

Onderzoek van Zwijsen laat zien dat in 90 procent van de gevallen de wereld van kinderen echt opengaat als ze leren lezen. Die impact blijft leerlingen voor altijd bij. Deze nationale campagne is een bedankje van Zwijsen aan alle basisschoolleerkrachten in Nederland voor hun inzet en betrokkenheid. Juf Lieneke staat symbool voor alle leerkrachten van groep 3.

Anouk Last, Business Director & eigenaar LifeHunters: "Het mooie aan een campagne als dit is, dat je mensen in het zonnetje kunt zetten die de erkenning echt toekomt. Juf Lieneke had geen idee wat haar te wachten stond en werd finaal overvallen door alle lof en waardering."

De campagne wordt verspreid via de socials (Instagram, Facebook, Whatsapp), socials van Meester Jesper (Instagram, TikTok) en alle owned kanalen van Zwijsen.

Credits: 

Klant: Femke van der Lecq, Annemieke Smits, Joris van Roemburg, Denise Bruens | Bureau: LifeHunters | Uitvoerend producent: Dennis Roelofs | Regie: Melcher Hillman | Postproductie: Arnaud Callens | Redactie: Valerie Catul | PR: Creating Your Buzz PR, Sabine Zurel

www.lifehunters.tv

www.zwijsen.nl

Lees ook:

Alfred International ontwikkelt campagne 75e verjaardag Calvé Pindakaas

28-04-2023 | 12:06:33
Ter ere van zijn 75e verjaardag trakteert Calvé de hele maand mei op een campagne die de rijke (reclame)historie viert. Wie is er niet groot mee geworden

LifeHunters ontwikkelt campagne ABN AMRO en STRAAT Museum over gelijke kansen

07-03-2023 | 10:26:00
Bureau LifeHunters is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van concept en middelen van de campagne van ABN AMRO in samenwerking met STRAAT Museum

LifeHunters start als activatiebureau Maaslander

19-12-2022 | 11:26:00
Vanaf 1 januari 2023 gaat LifeHunters een aantal activatiecampagnes voor Maaslander ontwikkelen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.