Loraine Heijstek en Lune Veldhuizen naar DDMA

Loraine Heijstek en Lune Veldhuizen naar DDMA

DDMA, een branchevereniging voor data en marketing, heeft Loraine Heijstek aangesteld als partnership manager. Lune Veldhuizen gaat aan de slag als programmamanager.

Loraine Heijstek werkte de afgelopen jaren als accountmanager in de beauty-industry. Bij DDMA gaat ze aan de slag als partnership manager en gaat ze haar ervaring inzetten om relaties op te bouwen en de waarde van het DDMA-lidmaatschap te verdiepen en te vergroten. Daarnaast is ze verantwoordelijk voor het aangaan van sponsorrelaties ter financiering van DDMA’s kenniscongressen, zoals Friends of Search en de DDMA Email Marketing Automation Summit. 

Lune Veldhuizen heeft een achtergrond in de hospitality-sector en marketing. Als programmamanager treedt Lune op als verbinder tussen onze commissies en expertgroepen. Als spil in het web werkt ze mee aan het neerzetten en doorontwikkelen van een waardevol en relevant kennisprogramma.

Judith Oude Sogtoen, directeur DDMA: "De commerciële vaardigheden van Loraine gaan ons helpen het DDMA-lidmaatschap en ons kennisprogramma nóg beter in de markt te zetten. Lune gaat aan de slag om datzelfde kennisprogramma extra waardevol en relevant te maken. Ik ben heel blij met deze twee nieuwe ervaren en gedreven collega's." 

www.ddma.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Hotwire benoemt Frank van de Koppel tot Director Creative Strategy voor Europa

26-07-2024 | 11:23:07
Frank van de Koppel begint bij Hotwire als Director Creative Strategy om het cross-functionele team in Europa te leiden

TEAM LEWIS breidt uit met vier PR- en contenttalenten

25-07-2024 | 12:38:00
Met de start van Dion Gouweleeuw, Ana Raspudic Glavas, Nadine Suntjens en Alex van Otterdijk voegt het bureau creativiteit en ervaring toe aan de teams.

Rianne Meijerman benoemd tot Chief Commercial Officer van Triple en code d'azur groep

25-07-2024 | 11:04:00
In deze gecreëerde rol zal Rianne Meijerman de commerciële strategie van de groep leiden over de kernservices: Brand, Experience, Data en Technology

Gabriel Lepesteur, Owen Dowling and Oleta Hambleton naar 180 Amsterdam

25-07-2024 | 10:23:00
Creatief bureau 180 Amsterdam heeft drie senior aanstellingen aangekondigd. Gabriel Lepesteur is benoemd tot creatief directeur, Owen Dowling is aangesteld als hoofd strategie en Oleta Hambleton als Global Brand Communications Director. 

[Altijd Goede Mensen]: Hoe Jobster werkgevers helpt bij het vinden van goede mensen

23-07-2024 | 16:29:00
Waar vind je als werkgever goede mensen in een arbeidsmarkt waar nauwelijks iemand zoekt naar een nieuwe baan? In deze editie van Altijd Goede Mensen spreken we met Silke Verberkt, Head of Strategic Partnerships bij recruitment-technologieplatform Jobster.
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.