Marketing Report
Madurodam kiest voor Fitzroy nieuws

Madurodam kiest voor Fitzroy

Madurodam is een andere weg ingeslagen; van miniatuurstad naar een interactief attractiepark. Met onder andere attracties als De Hollandse Meesters, Nieuw Amsterdam, The Flying Dutchman en De Waterwolf. Maar nog altijd zijn veel mensen hier niet van op de hoogte. Daarom heeft Madurodam creatief strategisch bureau Fitzroy in de arm genomen om heel Nederland bekend te maken met deze nieuwe positie.

De vernieuwde visie van het park is jaren geleden al ingezet. Inmiddels is er voldoende bewijsvoering en zullen er ook de komende jaren weer attracties toegevoegd worden.

Robin Hanraets, Brand Manager van Madurodam: "Mensen houden van Madurodam maar kennen het eigenlijk niet meer: ze gaan voor de miniaturen en komen verrast thuis van een dagje attractiepark. Een pitch uitschrijven was niet nodig. Na enkele gesprekken waren wij overtuigd. De verschuiving in merkperceptie kan je alleen maar toevertrouwen aan de kapiteinen van Fitzroy."

Jur Baart, founder Fitzroy: "Iedereen is wel een keer in Madurodam geweest in zijn/haar jonge jaren. Een lovebrand dat nog steeds alleen de associatie heeft met miniatuur. Het park is inmiddels getransformeerd en daarom staat ook iedereen binnen ons team te trappelen om voor dit mooie merk te werken."

Madurodam en Fitzroy - onderdeel van United Playgrounds - zijn direct met elkaar aan de slag gegaan. De eerste resultaten hiervan zullen nog voor de zomer te zien zijn.

www.fitzroy.nl

www.unitedplaygrounds.nl

www.madurodam.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Fitzroy en Smyle creëren sneeuwkunstwerk met Simon Beck in strijd tegen plastic

12-04-2024 | 10:40:00
Dit kunstwerk zendt een urgente maatschappelijke boodschap over het maken van plasticvrije keuzes

Fitzroy genomineerd voor Dutch YouTube Works Awards 2024 met Smyle

21-03-2024 | 11:29:00
Fitzroy is met hun campagne voor Smyle genomineerd voor de Dutch YouTube Works Awards 2024 in de categorie Changemakers. We spreken ze over hun nominatie

Longlisten SAN ABC Accenten 2023

20-03-2024 | 10:06:00
In de volgende fase beoordeelt de ABC jury de door de longlist kandidaten aangeleverde whitepapers.

Marketing Report en Fightclub met AI M100 drie keer genomineerd voor SAN 2023

18-03-2024 | 14:51:00
Als organisator van diverse prijzen in ons vakgebied - Cross Media Awards, Content Marketing Awards, Dutch PR Awards - is Marketing Report niet een partij die zelf cases inzendt voor award shows

[SHOWREEL!] Fitzroy: Human-Centered Branding

17-02-2024 | 08:36:00
Wij geloven dat bedrijven zich moeten aanpassen aan de veranderingen. Veranderingen in de maatschappij, het consumentengedrag, de media, technologie, maar ook bij je personeel
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief