[Marketing Report Cannes 2024] Christian van Santen: Ons netwerkmodel is de realiteit van nu

[Marketing Report Cannes 2024] Christian van Santen: Ons netwerkmodel is de realiteit van nu

New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report

We spreken Christian van Santen, eigenaar van Van Santen Netwerk: "Het zijn moeilijke tijden, het businessmodel dat wij al 25 jaar hanteren blijkt helemaal van deze tijd te zijn. De grote traditoonele bureaus hebben het moeilijk. Ze moeten het doen hoe ze zelf willen, maar ik geloof niet in het proces dat ze hanteren. Heel veel lagen hebben die het proces vertragen en daardoor heel duur zijn. Ons eigen concept valt momenteel erg op. We houden ons team zo klein mogelijk, bij een grote opdracht kan dat met twintig man zijn en bij een kleine met vijf man. De grote bureauredacteuren denken: daar hem je hem weer, maar ons netwerkmodel is nu eenmaal de realiteit van nu. "

Luister het interview hier:

www.vansantennetwerk.nl

OranjeBitterBallenBorrel – meld je gratis aan!

De OranjeBitterBallenBorrel is onze geweldige afsluiting van Cannes 2024. Op donderdag 20 juni in en bij het café van de Embassy of Dutch Creativity. De OranjeBitterBallenBorrel begint om 18:00 uur en valt daarmee samen met het laatste uur uitzending van Marketing Report Radio vanuit Cannes. Meld je hier GRATIS aan.

www.canneslions.com

www.newbusinessradio.nl

Lees ook:

Pitch in Sneltreinvaart 2024: RAW en bol blikken terug

09-07-2024 | 10:39:00
RAW en bol hebben het succes van de Treinpitch 2024 gevierd. Als onderdeel van het 'Stay Grounded' initiatief, reisde RAW per trein naar Cannes

Merken100 2024: IKEA meest invloedrijke merk in Nederland

26-06-2024 | 20:30:00
Marketing Report lanceert na lange en intensieve voorbereiding de Merken100, een nieuwe Currency for Brands. De Merken100 meet de invloed die merken hebben

Serviceplan Group wint 14 awards tijdens Cannes Lions 2024

26-06-2024 | 12:38:00
De internationale Serviceplan Group nam tijdens het 71ste Cannes Lions Festival 3 Gouden, 3 Zilveren en 8 Bronzen Lions mee naar huis

Victoria Warmerdam (OAK Motion Pictures) wint 5 prijzen bij Young Director Awards

24-06-2024 | 00:33:00
Victoria Warmerdam heeft Bij de Cannes Lions vijf Young Director Awards gewonnen voor de korte film Ik ben geen Robot. Daarbij heeft ze de Special Jury Award gewonnen alsmede Gold Screen-awards in de categorie├źn Comedy, Short Film, Creative Use of Sound en Passion Project

AKQA Amsterdam wint twee extra Gouden Lions

21-06-2024 | 21:00:00
De campagne Pink Chip van DeGiro en UN Women die door AKQA Amsterdam ontwikkeld is, won twee extra Gouden Lions in de categorie Sustainable Development Goals (subcategorie Reduced inequalities) en Lion for Change (Glass)

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.