[Marketing Report Cannes 2024] Daan de Raaf en Geoffrey Hantson over Happiness Brussel en Amsterdam

[Marketing Report Cannes 2024] Daan de Raaf en Geoffrey Hantson over Happiness Brussel en Amsterdam

New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report.

We spreken Daan de Raaf van Happiness Amsterdam en Geoffrey Hantson van Happiness Brussels.

Geoffrey Hantson: "Bij al het werk dat we maken, staat vooraan de vraag hoe we die mensen gelukkig gaan maken. We kijken heel effectief ernaar dat het eindresidu dat we maken de klanten uiteindelijk gelukkig maken. Daar is steeds meer nood aan. En dan is er onze cultuur. Je kunt de manier van werken van een bedrijf wel kopiëren maar niet de cultuur ervan. In België werken we steeds meer voor de grote nationale klanten zoals Quick en Spa."

Daan de Raaf: "Ik ben bij Happiness begonnen vanuit Marktplaats. Dat account werd aangestuurd vanuit België, maar er was wel een Nederlandse strateeg nodig. Ik freelancete en ben toen ingestapt omdat het ontzettend leuke mensen zijn en ik de cultuur van Happiness ook meteen fijn vond."

Luister het interview hier: 


 
 
 
 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Pitch in Sneltreinvaart 2024: RAW en bol blikken terug

09-07-2024 | 10:39:00
RAW en bol hebben het succes van de Treinpitch 2024 gevierd. Als onderdeel van het 'Stay Grounded' initiatief, reisde RAW per trein naar Cannes

Merken100 2024: IKEA meest invloedrijke merk in Nederland

26-06-2024 | 20:30:00
Marketing Report lanceert na lange en intensieve voorbereiding de Merken100, een nieuwe Currency for Brands. De Merken100 meet de invloed die merken hebben

Serviceplan Group wint 14 awards tijdens Cannes Lions 2024

26-06-2024 | 12:38:00
De internationale Serviceplan Group nam tijdens het 71ste Cannes Lions Festival 3 Gouden, 3 Zilveren en 8 Bronzen Lions mee naar huis

Victoria Warmerdam (OAK Motion Pictures) wint 5 prijzen bij Young Director Awards

24-06-2024 | 00:33:00
Victoria Warmerdam heeft Bij de Cannes Lions vijf Young Director Awards gewonnen voor de korte film Ik ben geen Robot. Daarbij heeft ze de Special Jury Award gewonnen alsmede Gold Screen-awards in de categorieën Comedy, Short Film, Creative Use of Sound en Passion Project

AKQA Amsterdam wint twee extra Gouden Lions

21-06-2024 | 21:00:00
De campagne Pink Chip van DeGiro en UN Women die door AKQA Amsterdam ontwikkeld is, won twee extra Gouden Lions in de categorie Sustainable Development Goals (subcategorie Reduced inequalities) en Lion for Change (Glass)

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.