[Marketing Report Cannes 2024] Michiel van Riemsdijk (Springbok Group) over bijzondere ontmoetingen in Cannes

[Marketing Report Cannes 2024] Michiel van Riemsdijk (Springbok Group) over bijzondere ontmoetingen in Cannes

New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report.

We spreken Michiel van Riemsdijk, CCO van Springbok Group. 

Michiel van Riemsdijk: "Volgens mij moet je in Cannes zijn om alles gewoon een beetje te laten gebeuren. Ik ben gisteren aangekomen, later dan gemiddeld, dus ik had nog veel energie. Ik vind niets mooier dan mensen ontmoeten en het gesprek aangaan. Ik was vanmiddag bij jullie lunch en zat aan tafel met mensen die ik eigenlijk helemaal niet kende, en daar kwamen hele mooie gesprekken uit."

Luister het interview hier: 


www.springbokagency.com

www.canneslions.com

www.newbusinessradio.nl

Lees ook:

Pitch in Sneltreinvaart 2024: RAW en bol blikken terug

09-07-2024 | 10:39:00
RAW en bol hebben het succes van de Treinpitch 2024 gevierd. Als onderdeel van het 'Stay Grounded' initiatief, reisde RAW per trein naar Cannes

Merken100 2024: IKEA meest invloedrijke merk in Nederland

26-06-2024 | 20:30:00
Marketing Report lanceert na lange en intensieve voorbereiding de Merken100, een nieuwe Currency for Brands. De Merken100 meet de invloed die merken hebben

Serviceplan Group wint 14 awards tijdens Cannes Lions 2024

26-06-2024 | 12:38:00
De internationale Serviceplan Group nam tijdens het 71ste Cannes Lions Festival 3 Gouden, 3 Zilveren en 8 Bronzen Lions mee naar huis

Victoria Warmerdam (OAK Motion Pictures) wint 5 prijzen bij Young Director Awards

24-06-2024 | 00:33:00
Victoria Warmerdam heeft Bij de Cannes Lions vijf Young Director Awards gewonnen voor de korte film Ik ben geen Robot. Daarbij heeft ze de Special Jury Award gewonnen alsmede Gold Screen-awards in de categorie├źn Comedy, Short Film, Creative Use of Sound en Passion Project

AKQA Amsterdam wint twee extra Gouden Lions

21-06-2024 | 21:00:00
De campagne Pink Chip van DeGiro en UN Women die door AKQA Amsterdam ontwikkeld is, won twee extra Gouden Lions in de categorie Sustainable Development Goals (subcategorie Reduced inequalities) en Lion for Change (Glass)

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.