[Marketing Report Cannes] Rien van Beemen over Mediahuis Nederland

[Marketing Report Cannes] Rien van Beemen over Mediahuis Nederland

Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report.

We spreken Rien van Beemen, CEO van Mediahuis Nederland.

"We zien enorme ontwikkelingen met betrekking tot de advertentiemarkt. Niet alleen binnen Mediahuis, maar ook in de totale branche. De klassieke zuilenverdeling van print en pagina's verkopen, minimeters verkopen, das whar einmal. Dat betekent ook dat creativiteit veel belangrijker wordt voor een klassieke mediapartij zoals Mediahuis. Wij hebben als ambitie om veel creatiever te zijn dan we vandaag doen. Ik heb een aantal collega's die daar heel goed in zijn. Ik vind het heel inspirerend en interessant om van dichtbij te kijken wat de ontwikkelingen zijn op dat gebied."

Luister het interview hier:

www.canneslions.com

www.mediahuis.nl

www.newbusinessradio.nl

Marketing Report Radio Cannes 2024 wordt gesponsord door:

Lees ook:

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.