23-06-2023
Hits: 1505
Door: Saskia van Weert | Kanaal:
creatie
[Marketing Report Cannes] Vivian Kowalski over Somention
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report.
We spreken Vivian Kowalski, Executive Creative Director van Somention.
"Wij nemen de hele sociale media van klanten uit handen, dus we doen het dagelijks posten van de content, we produceren de content en ook community management is een belangrijk stuk voor ons. Wij reageren op alle berichten, dus als jij in de kroeg staat en je drinkt een Grolsch biertje en je zegt op sociale media; goh wat een lekker Grolsch biertje, dan heb je binnen twee uur een reactie terug; proost! geniet ervan."
Luister het interview hier:
www.canneslions.com
www.somention.com
www.newbusinessradio.nl
Marketing Report Radio Cannes 2023 wordt gesponsord door:
Lees ook:
03-08-2023 | 09:38:00
We Are nRA*W organiseert jaarlijks de RA*W Cannes Summer Course, een uniek avontuur waarbij 25 jonge talenten de kans krijgen hun creatieve grenzen te verleggen bij het Cannes Lions International Festival of Creativity. Van inspirerende talks in het Palais tot exclusieve feestjes, van een pitch in sneltreinvaart tot het geven van een podium aan de jongere generatie met 'Real Talks', deze reis zat vol met unieke ervaringe
28-06-2023 | 22:54:00
Het kan verkeren. Het contrast kon niet groter zijn. Als ik vorig jaar ‘AI' zei, moest ik ’t vaak ook meteen spellen: “Eej - Ai.” En dan daarna toch ook nog ’ns helemaal voluit ’artificiële intelligentie’ zeggen. Gelukkig helemaal niet vaak. Weinigen waren namelijk geïnteresseerd
27-06-2023 | 18:27:00
VS, VK en Brazilië hebben de meeste prijzen binnengehaald bij Cannes Lions 2023. Maar je kunt ook Nieuw-Zeeland of UAE als grote winnaars benoemen, het is maar net hoe je rekent. En er valt nog meer te rekenen
26-06-2023 | 12:04:00
Op de laatste dag van het Cannes Lions Festival 2023 wonnen TBWA\Neboko, Wieden+Kennedy en Publicis Groupe Benelux elk een bronzen Lion
24-06-2023 | 22:13:00
Japie Stoppelenburg: "Wij denken dat er al heel veel bureaus zijn in Amsterdam die heel goed zijn in werk maken voor andere Amsterdammers, allemaal heel cool, heel kunstig, heel indie en artfull. Maar wij maken wat wij noemen advertsing voor real people, dus voor de rest van Nederland. Dat vergt in mijn idee een andere aanpak en een andere blik op de wereld."