[Marketing Report Radio] Ate van der Meer over Snakeware en AI

[Marketing Report Radio] Ate van der Meer over Snakeware en AI

Ate van der Meer is Chief Commercial Officer (CCO) van Snakeware. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over zijn bedrijf en het recente onderzoek naar AI

Ate van der meer: "Snakeware bedenkt, bouwt en borgt digitale oplossingen met een team van 60 mensen vanuit Sneek. Iedereen praat momenteel over ChatGPT, maar wij hebben laten onderzoeken of het buiten de mediabureaus en marketeers ook echt wordt toegepast door mensen. Toen bleek dat 80 procent van de bevolking AI helemaal niet gebruikt of er zelfs wat angstig voor is. Mensen zijn huiverig om hun kennis te delen met een systeem dat je helemaal niet goed kent, je geeft toch je ideeën aan een systeem dat het later tegen je zou kunnen gebruiken."

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 18 juli 2023 terug:

Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Media en performance bureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.


Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

www.newbusinessradio.nl

www.dcvf.nl

Lees ook:

[Marketing Report Radio] Danique Rozestraten (Samsung) en Daniel Samama (Cheil) over de Olympische Spelen

23-08-2024 | 10:00:00
Danique Rozestraten, Marketing Communications Specialist bij Samsung Electronics en Daniel Samama, creatief directeur bij Cheil.

[Marketing Report Radio] Arthur Zwamborn over het data-segmentatieplatform van Cäsar

23-08-2024 | 08:00:00
Arthur Zwamborn is Chief Technical Officer en Dataspecialist bij Cäsar.. We spreken hem over het data-segmentatieplatform en de metaforische vergelijking met een appartementencomplex.

[Marketing Report Radio] Marijnke van der Burgh (ZIGT) over de tijd van pitches

23-08-2024 | 00:00:00
Marijnke van der Burgh is Managing Director Paid Media bij ZIGT Media. We spreken haar de tijd van pitches, het jongeren onderzoek en Global exploiteert de HEMA-schermen.

[Marketing Report Radio] Nik Sluijs over Happiness Amsterdam

22-08-2024 | 14:00:00
Nik Sluijs is Creative Partner & Co-founder van Happiness Amsterdam. We spreken hem over Happiness

[Marketing Report Radio] Carlijn Postma over Content Marketing Awards 2024

22-08-2024 | 11:50:00
Carlijn Postma is Brand strategist, author en speaker. We spreken haar over De Content Marketing Awards 2024

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.