Marketing Report
[Marketing Report Radio] Budi Gonzalez de Chaves en Thijs de Boer over Bijvoorkeur podcast

[Marketing Report Radio] Budi Gonzalez de Chaves en Thijs de Boer over Bijvoorkeur

Budi Gonzalez de Chaves en Thijs de Boer vormen het creatieve hart van Bijvoorkeur. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we ze over hun achtergrond in de reclame en media en hun eigen bureau.

Budi Gonzalez de Chaves: "We heten Bijvoorkeur, we zijn van de merkvoorkeuren. Dat bepaalt voor gemiddeld 77 procent je marktaandeel, dus als je als marketeer een KPI moet kiezen, zeg ik: doe merkvoorkeur, want dat staat het dichtst bij commercieel succes. Iemand vroeg me of we nu een retailbureau zijn of iets anders, maar dat vind ik zelf een enorm ouderwetse indeling. Wij zijn een bureau voor merken die zich senang voelen bij merkvoorkeur."

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 15 augustus 2023 terug:

 

Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Media en performance bureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.


Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

www.newbusinessradio.nl

www.dcvf.nl

Lees ook:

[Marketing Report Radio] Mark Koster over zijn boek De Belg

27-02-2024 | 09:41:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we Mark Koster, auteur van het boek De Belg over Christian van Thillo

[Marketing Report Radio] Christiaan van Dijk (ZIGT): We streven ernaar om de diversiteit van onze dienstverlening te combineren

26-02-2024 | 11:22:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we Christiaan van Dijk over de onzekerheid in de markt en de verschuivingen in de media

[Marketing Report Radio] Liane Lens over de thuiskomen-campagne van Unox

18-01-2024 | 09:51:00
Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over de nieuwe campagne van Unox en waarom er voor deze insteek is gekozen

[Marketing Report Radio] Patritia Pahladsingh: Accenture Song is een tech-powered creative group

18-01-2024 | 09:13:00
Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over hoe de bureauwereld zich ontwikkelt op het gebied van technologie en creatie

[Marketing Report Radio] Edward van de Ridder (Alfred International): Wij houden van reclame

17-01-2024 | 15:47:00
Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over de kracht van Alfred en hoe de Esprix Awards hem tot nieuwe inzichten brengt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.