[Marketing Report Radio] Carlijn Postma over Content Marketing Awards 2024
Carlijn Postma is Brand strategist, author en speaker. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de Content Marketing Awards 2024.
Carlijn Postma: "Bij de Content Marketing Awards 2024 ben ik dit jaar juryvoorzitter voor de categorieën Non-profit en Campagnes. Twaalf jaar geleden heb ik het contentmarketingbureau The Post opgericht, en vier jaar geleden heb ik het verkocht. Naar mijn mening is contentmarketing te vergelijken met films en series. Met contentmarketing kun je je verhaal vertellen in diverse afleveringen, iets wat ik bij The Post altijd heb gedaan en nu als zelfstandige voortzet."
Luister het interview hier:
Luister hier de volledige radio-uitzending van 21 augustus 2024 terug:
Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.
Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.
Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:[Marketing Report Radio] Dennis Hamakers (Cheil), Lotte Poort (Basic-Fit) en Carlijn Prins (Samsung) over de verassende samenwerking
[Marketing Report Radio] Teus Baars over de internationale groei en unieke propositie van NOSUCH
[Marketing Report Radio] Danique Rozestraten (Samsung) en Daniel Samama (Cheil) over de Olympische Spelen
[Marketing Report Radio] Arthur Zwamborn over het data-segmentatieplatform van Cäsar
[Marketing Report Radio] Marijnke van der Burgh (ZIGT) over de tijd van pitches
Gepubliceerd door: Daan Dekkers