[Marketing Report Radio] Diederik van Middelkoop over AMP Amsterdam

[Marketing Report Radio] Diederik van Middelkoop over AMP Amsterdam

Tijdens het Cross Media Congres 2022 op 8 juni maakten we een serie podcasts met de sprekers. Diederik van Middelkoop is creative director bij sonic branding company AMP Amsterdam. Hij vertelt over de zoektocht naar het perfecte geluid voor een merk.

Diederik van Middelkoop: “Als AMP Amsterdam hebben we een fijne relatie met een merk als Bol.com, maar we hebben ook de hele muzikale vormgeving en het geluid van de Lotto gedaan. In de media en marketing wordt er vaak heel goed nagedacht over de visuele identiteit van merken, maar geluid en muziek komen pas helemaal aan het eind. Er is content of een commercial en daar moet dan ook nog even geluid bij. Wij breken er een lans voor om dit strategischer te doen. Wij denken dat muziek en geluid sterke brand assets kunnen zijn en consistentie brengen in je communicatie, net als een emotionele verbinding leggen met je consument.”

Luister ons radio-interview met Diederik hier:

www.amp.amsterdam

www.crossmediacongres.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.