Marketing Report
[Marketing Report Radio] Edward van de Ridder (Alfred International): Wij houden van reclame podcast

[Marketing Report Radio] Edward van de Ridder (Alfred International): Wij houden van reclame

Edward van de Ridder is Head of Strategy & Partner bij Alfred International én eindjuryvoorzitter van de Esprix Awards. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over de kracht van Alfred en hoe de Esprix Awards hem tot nieuwe inzichten brengt. 

Edward van de Ridder: "Bij ons hing tot voor kort de slogan: Wij houden van reclame! En ik denk dat dit echt de sfeer bij ons bepaalt. Mensen genieten van het werken in ons vak, en elke dag streven we ernaar creatieve oplossingen te bedenken voor de opdrachten die we krijgen. Op een gegeven moment begonnen andere bureaus het allemaal ingewikkeld te maken en te praten over communicatieadvies of nog complexere zaken. Wij hebben altijd vastgehouden aan onze kern: wij houden van reclame. Het enige wat is veranderd, is dat reclame nu op veel meer plekken voorkomt. We zijn altijd trouw gebleven aan onszelf. Wij zijn gewoon een reclamebureau, en nu verspreiden we die reclame op diverse platformen, maar het concept blijft hetzelfde."

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 16 januari 2024 terug:

Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Media en performance bureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.


Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

www.newbusinessradio.nl

www.dcvf.nl

Lees ook:

[Marketing Report Radio] Ge Key (Big Group): Wij geloven in gelijkwaardig aandeelhouderschap

29-02-2024 | 13:10:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we Ge Key, Strategy Director bij Big Group. We spreken hem over the employee ownership trust binnen Big Group.

[Marketing Report Radio] Patrick Krul: Hoe Danone first-party data maximaliseert

29-02-2024 | 12:08:00
We spreken Patrick Krul over de effectieve strategieën van Danone om first-party data binnen de organisatie te optimaliseren

[Marketing Report Radio] Mark Koster over zijn boek De Belg

27-02-2024 | 09:41:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we Mark Koster, auteur van het boek De Belg over Christian van Thillo

[Marketing Report Radio] Christiaan van Dijk (ZIGT): We streven ernaar om de diversiteit van onze dienstverlening te combineren

26-02-2024 | 11:22:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we Christiaan van Dijk over de onzekerheid in de markt en de verschuivingen in de media

[Marketing Report Radio] Liane Lens over de thuiskomen-campagne van Unox

18-01-2024 | 09:51:00
Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over de nieuwe campagne van Unox en waarom er voor deze insteek is gekozen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.