[Marketing Report Radio] Gijs ten Buuren (The Valley): Gouden Effie voor de Hertog Jan-campagne
Gijs ten Buuren is Strategy Director bij The Valley. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over onder meer het winnen van een Gouden Case bij de Effies.
Gijs ten Buuren: "We werken als bureau al heel lang voor Hertog Jan. Toen waren we een heel klein merk. In de loop van de tijd is het merk steeds een stapje verder geklommen. Op een gegeven moment zagen we wel het gaat goed en het merk staat er gewoon goed voor. Als je weet wat zo een merk krachtig maakt, dan kunnen je dat een beetje sturen voor zover het mogelijk is. Uiteindelijk moet de consument wel voor je kiezen. Vorig jaar zijn we dus marktleider geworden en dat is beloond en vooral de aanpak die we samen met Hertog Jan hebben vormgegeven."
Luister dit interessante interview hier:
Luister hier de volledige radio-uitzending van 21 november 2023 terug:
Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Media en performance bureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.
Lees ook:
[Marketing Report Radio] Danique Rozestraten (Samsung) en Daniel Samama (Cheil) over de Olympische Spelen
[Marketing Report Radio] Arthur Zwamborn over het data-segmentatieplatform van Cäsar
[Marketing Report Radio] Marijnke van der Burgh (ZIGT) over de tijd van pitches
[Marketing Report Radio] Nik Sluijs over Happiness Amsterdam
[Marketing Report Radio] Carlijn Postma over Content Marketing Awards 2024
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen