[Marketing Report Radio] Herman Dummer over Dutch Media Week

[Marketing Report Radio] Herman Dummer over Dutch Media Week

Herman Dummer is programmamanager van Dutch Media Week. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over het ontstaan van Dutch Media Week.

Herman Dummer: "We zijn acht jaar geleden begonnen omdat er vanuit de industrie duidelijk behoefte bleek ook met business bezig te zijn. Daarvoor hadden we alleen de open studio dagen, die bestaan nog steeds, in de vorm van de Dutch Media Experience Days, waar we ruimte bieden voor het grote publiek. Maar op basis van de behoefte aan meer business, hebben we acht jaar geleden een hele week om de open studio dagen heen georganiseerd: de Dutch Media Week."

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 19 september 2023 terug:

www.dutchmediaweek.nl

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

 

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

Lees ook:

[Marketing Report Radio] Danique Rozestraten (Samsung) en Daniel Samama (Cheil) over de Olympische Spelen

23-08-2024 | 10:00:00
Danique Rozestraten, Marketing Communications Specialist bij Samsung Electronics en Daniel Samama, creatief directeur bij Cheil.

[Marketing Report Radio] Arthur Zwamborn over het data-segmentatieplatform van Cäsar

23-08-2024 | 08:00:00
Arthur Zwamborn is Chief Technical Officer en Dataspecialist bij Cäsar.. We spreken hem over het data-segmentatieplatform en de metaforische vergelijking met een appartementencomplex.

[Marketing Report Radio] Marijnke van der Burgh (ZIGT) over de tijd van pitches

23-08-2024 | 00:00:00
Marijnke van der Burgh is Managing Director Paid Media bij ZIGT Media. We spreken haar de tijd van pitches, het jongeren onderzoek en Global exploiteert de HEMA-schermen.

[Marketing Report Radio] Nik Sluijs over Happiness Amsterdam

22-08-2024 | 14:00:00
Nik Sluijs is Creative Partner & Co-founder van Happiness Amsterdam. We spreken hem over Happiness

[Marketing Report Radio] Carlijn Postma over Content Marketing Awards 2024

22-08-2024 | 11:50:00
Carlijn Postma is Brand strategist, author en speaker. We spreken haar over De Content Marketing Awards 2024

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.