[Marketing Report Radio] Liane Lens over de thuiskomen-campagne van Unox

[Marketing Report Radio] Liane Lens over de thuiskomen-campagne van Unox

Liane Lens-Bolk is Marketing Manager Unox bij Unilever. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over de nieuwe campagne van Unox en waarom er voor deze insteek is gekozen.

Liane Lens-Bolk: "Het basisverhaal van Unox bestaat al heel lang, gebaseerd op het gevoel van thuis. Ons doel was om dit vertrouwde verhaal in een nieuw jasje te gieten en het relevant te maken voor deze tijd. Iedereen kent Unox natuurlijk van de heerlijke producten en de leuke reclames. Alleen waren we een tijd niet op tv geweest en vonden we het belangrijk om het gevoel van thuis in deze tijd neer te zetten. Dat hebben we gedaan door middel van een andere casting en setting. We hebben dit heel bewust gedaan om een jongere doelgroep aan te spreken. Ons streven is om Unox in een nieuw jasje te steken, zonder daarbij de huidige doelgroep af te schrikken."

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 16 januari 2024 terug:

Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Media en performance bureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.


Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

www.newbusinessradio.nl

www.dcvf.nl

Lees ook:

[Marketing Report Radio] Nannie Gieles en Leanne Hermans (Content Marketing Awards) over contentmarketing

17-07-2024 | 12:37:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreekt Peter Wybenga hen over content marketing.

[Marketing Report Radio] Dick Gussen (Corendon) over joined-promotions en de allround tour-operator

17-07-2024 | 12:09:00
Dick Gussen is Director of Brand, Media & Partnerships bij Corendon International Travel. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreekt Peter Wybenga hem over joined promotions en de allround tour-operator.

[Marketing Report Radio] Christiaan van Dijk (ZIGT) over de 20-seconde-spot op televisie en de groei van radio

17-07-2024 | 11:51:00
Christiaan van Dijk is Business Development Director bij ZIGT Mediabureau. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreekt Peter Wybenga hem over de 20-seconde-spot op televisie, de groei van radio en de out-of-home concessie rondom Rotterdam.

[Marketing Report Radio] Roos van Veen (Teamleader) over Agency Life en Work Smarter

17-07-2024 | 11:20:00
Roos van Veen is Senior Growth Marketing Manager bij Teamleader. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreekt Peter Wybenga haar over Agency Life en Work Smarter

[Marketing Report Radio] Jouko Huismans (Prepr) over AI, conversies en het personaliseren van content 

17-07-2024 | 10:46:00
Jouko Huismans is CEO bij Prepr. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreekt Peter Wybenga hem over AI, conversies en het personaliseren van content.

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.