[Marketing Report Radio] Marijnke van der Burgh (ZIGT) over de tijd van pitches
Marijnke van der Burgh is Managing Director Paid Media bij ZIGT Media. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar onder meer over de tijd van pitches en het jongerenonderzoek.
Marijnke van der Burgh: "Na de zomer breekt natuurlijk de tijd aan om terug naar het werk te gaan, wat wellicht een moment van reflectie biedt. Met die reflectie kan de gedachte ontstaan: misschien willen we wel een nieuw bureau of een andere strategie. Dit is de periode waarin de pitches beginnen. Pitches wil je winnen, dus je zet je beste mensen erop en kijkt naar de meest effectieve strategieën. Maar je hebt natuurlijk ook bestaande klanten, die je met zorg wilt bedienen, dus daar wil je ook goede mensen op hebben. Het is dus belangrijk om een goed evenwicht te vinden."
Luister het interview hier:
Luister hier de volledige radio-uitzending van 21 augustus 2024 terug:
Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.
Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.
Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:[Marketing Report Radio] Teus Baars over de internationale groei en unieke propositie van NOSUCH
[Marketing Report Radio] Danique Rozestraten (Samsung) en Daniel Samama (Cheil) over de Olympische Spelen
[Marketing Report Radio] Arthur Zwamborn over het data-segmentatieplatform van Cäsar
[Marketing Report Radio] Nik Sluijs over Happiness Amsterdam
[Marketing Report Radio] Carlijn Postma over Content Marketing Awards 2024
Gepubliceerd door: Daan Dekkers