[Marketing Report Radio] Mark Koster over zijn boek De Belg
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we Mark Koster, journalist auteur van het boek De Belg over Christian van Thillo. Over zijn boek is een hoop te doen geweest en Bas Vlugt en Peter Wybenga willen hier alles over weten.
Mark Koster over John de Mol, over wie hij eerder een biografie schreef, en Christian van Thillo: "John de Mol kwam uit de onderkant van de middenklasse, dat is vaak een enorme stimulans om rijk te worden. Bij Van Thillo ligt dat anders. Zijn opa had een bank en was multimiljonair. Christians vader Ludo kreeg de uitgeverij en was typisch iemand van de tweede generatie: een borreltje te veel, rondrijden in een Porsche: een losbol. Maar Christian sprong uit zijn eigen schaduw door naar een Amerikaanse business school te gaan, een goede beslissing in de jaren tachtig. Dat vuur pakte hij en nam hij mee naar de uitgeverij waar zijn vader, licht aan de drank, ronddwaalde."
Mark kondigt ook aan dat zijn volgende boek mogelijk over Erik de Zwart gaat. Luister dit interessante interview hier:
Luister hier de volledige radio-uitzending van 20 februari 2024 terug:
Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.
Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.
Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
[Marketing Report Radio] Danique Rozestraten (Samsung) en Daniel Samama (Cheil) over de Olympische Spelen
[Marketing Report Radio] Arthur Zwamborn over het data-segmentatieplatform van Cäsar
[Marketing Report Radio] Marijnke van der Burgh (ZIGT) over de tijd van pitches
[Marketing Report Radio] Nik Sluijs over Happiness Amsterdam
[Marketing Report Radio] Carlijn Postma over Content Marketing Awards 2024
Gepubliceerd door: Saskia van Weert