[Marketing Report Radio] Patritia Pahladsingh: Accenture Song is een tech-powered creative group
Patritia Pahladsingh is CEO & Managing Director bij Accenture Song. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over hoe de bureauwereld zich ontwikkelt op het gebied van technologie en creatie.
Patritia Pahladsingh: "Wij noemen onszelf een tech-powered creative group, en wanneer je naar onze groep kijkt, zie je dat we het technologische aspect goed onder de knie hebben. We voeren SI’s (systems integrations) uit, werken met Adobe en Salesforce, en wat we hier graag aan willen toevoegen, is creativiteit. Want met creatieve standpunten, met creatieve campagnes kun je je onderscheiden."
Luister dit interessante interview hier:
Luister hier de volledige radio-uitzending van 16 januari 2024 terug:
Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Media en performance bureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.
Lees ook:
[Marketing Report Radio] Danique Rozestraten (Samsung) en Daniel Samama (Cheil) over de Olympische Spelen
[Marketing Report Radio] Arthur Zwamborn over het data-segmentatieplatform van Cäsar
[Marketing Report Radio] Marijnke van der Burgh (ZIGT) over de tijd van pitches
[Marketing Report Radio] Nik Sluijs over Happiness Amsterdam
[Marketing Report Radio] Carlijn Postma over Content Marketing Awards 2024
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen