[Marketing Report TV] Bart Kokke (Tender Canvas): De loyaliteit van adverteerders en marketeers neemt af
Bart Kokke is Business Consultant bij Tender Canvas. Hij is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek metBas Vlugtbenadrukt hij het belang van aanbestedingen en wijst hij op de afnemende loyaliteit bij adverteerders.
Bart Kokke: "Tender Canvas is een pitch consultancy bureau voor de creatieve industrie. Wij helpen reclamebureaus, maar ook veel andere diverse bureaus, met het begeleiden en winnen van aanbestedingen. Het misverstand is dat aanbestedingen als vervelend worden gezien. Voor mij is dat echter een hygiënefactor. Het proces, en de begeleiding ervan, vereist gewoon dat je het spel een beetje meespeelt en ervoor zorgt dat je aan alle eisen voldoet. Maar ik spreek met veel bureaus en merk dat de loyaliteit van adverteerders en marketeers afneemt, wat zich vertaalt in kortlopende contracten. Daarom is het juist interessant om te streven naar langlopende contracten, die gemiddeld tussen de 4 en 8 jaar duren. Als je dan jaarlijks een miljoen kunt omzetten, kun je toch echt impact maken."
Bruut is dé one-stop-shop voor videocontent! Van strategie tot creatie, en van productie tot distributie. Wij doen het! Hoge kwaliteit video, slim en efficient gemaakt voor ieder scherm, dat is onze kracht. Met een hecht team van enthousiaste makers hebben maken we gepassioneerd content voor iedereen.
Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Robbert den Boer, Co-Owner van ROSH, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over de ligging en campagnes van ROSH.
Rick Vriesema, Commercieel Directeur bij Out of Home Masters, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vught vertelt hij over buitenreclame, onderzoek en groei.
Evert Dijkstra, Head of International bij Abovo Media, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over Abovo als internationale speler
Mark Schoones, Creative Director bij Twenty Two, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij de ontwikkeling in de banenmarkt.
Michel van Velde, CEO bij Craftmore, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over merkpositionering en merkidentiteit.
Bas Jongerling, Creative Director bij Big Group Amsterdam, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over de groei en verhuizing van Big Group Amsterdam
Mark Stoel, eigenaar van Activation Heroes, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over het uitwerken van een idee naar concept naar resultaat
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Michiel van Riemsdijk over samenwerking tussen bureaus, managen vanuit de cockpit en het tot stand komen van Springbok Agency
Arthur Zwamborn, CTO van Cäsar, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over Cäsar, data en het verlanglijstje van Cäsar