[Marketing Report TV] Bart Kokke (Tender Canvas): De loyaliteit van adverteerders en marketeers neemt af
Bart Kokke is Business Consultant bij Tender Canvas. Hij is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek metBas Vlugtbenadrukt hij het belang van aanbestedingen en wijst hij op de afnemende loyaliteit bij adverteerders.
Bart Kokke: "Tender Canvas is een pitch consultancy bureau voor de creatieve industrie. Wij helpen reclamebureaus, maar ook veel andere diverse bureaus, met het begeleiden en winnen van aanbestedingen. Het misverstand is dat aanbestedingen als vervelend worden gezien. Voor mij is dat echter een hygiënefactor. Het proces, en de begeleiding ervan, vereist gewoon dat je het spel een beetje meespeelt en ervoor zorgt dat je aan alle eisen voldoet. Maar ik spreek met veel bureaus en merk dat de loyaliteit van adverteerders en marketeers afneemt, wat zich vertaalt in kortlopende contracten. Daarom is het juist interessant om te streven naar langlopende contracten, die gemiddeld tussen de 4 en 8 jaar duren. Als je dan jaarlijks een miljoen kunt omzetten, kun je toch echt impact maken."
Bruut is dé one-stop-shop voor videocontent! Van strategie tot creatie, en van productie tot distributie. Wij doen het! Hoge kwaliteit video, slim en efficient gemaakt voor ieder scherm, dat is onze kracht. Met een hecht team van enthousiaste makers hebben maken we gepassioneerd content voor iedereen.
Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Teus Baars, CEO van NOSUCH, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over de onsite teams van NOSUCH en de expansie naar Dubai.
Frederik Beerthuis is Head of Business Development Benelux bij Channel Factory. Met Peter Wybenga en Elzemieke Olsthoorn spreekt hij over de Youtube data sets.
Jos Frijters is CMO en CCO bij MarketResponse. Met Peter Wybenga en Elzemieke Olsthoorn spreekt hij over de rol en functie van het door MarketResponse ontwikkelde BSR systeem.