[Marketing Report TV] Dick Gussen over media-inkoop en de structuur van Corendon
Dick Gussen, Director of Brand & Media Partnerships bij Corendon International Travel, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt Dick Gussens over de drukke maand januari, media-inkoop en de structuur van Corendon.
Dick Gussen: "Op de vakantiebeurs hebben we onze CEO gepresenteerd. Het was haar eerste officiële werkdag na een aantal weken stage te hebben gelopen. Gunay Uslu is de zus van de oprichter en voormalig staatssecretaris. De directielaag is aangepast, waardoor de eigenaar en oprichter Atilay Uslu en de oude CEO terugtreden. De toplaag bestaat uit de drie C'tjes een CEO, CFO en COO, daaronder komen de vier D'tjes."
Bruut is dé one-stop-shop voor videocontent! Van strategie tot creatie, en van productie tot distributie. Wij doen het! Hoge kwaliteit video, slim en efficient gemaakt voor ieder scherm, dat is onze kracht. Met een hecht team van enthousiaste makers hebben maken we gepassioneerd content voor iedereen.
Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Teus Baars, CEO van NOSUCH, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over de onsite teams van NOSUCH en de expansie naar Dubai.
Frederik Beerthuis is Head of Business Development Benelux bij Channel Factory. Met Peter Wybenga en Elzemieke Olsthoorn spreekt hij over de Youtube data sets.
Jos Frijters is CMO en CCO bij MarketResponse. Met Peter Wybenga en Elzemieke Olsthoorn spreekt hij over de rol en functie van het door MarketResponse ontwikkelde BSR systeem.