[Marketing Report TV] Frits Huffnagel over Castro Communicatie
Frits Huffnagel is oprichter van Castro Communicatie en te gast bij Marketing Report TV. Peter Wybenga gaat met hem in gesprek over de keuze voor de bijzondere naam en zijn visie op communicatie.
Frits Huffnagel: "Stefan de Bruijn en ik waren op zoek naar een naam voor ons communicatiebureau. Ik vind alliteraties mooi, en we wilden iets speels. Castro Communicatie allitereert natuurlijk. En we vonden de bijbehorende associatie leuk. We zijn twee liberale mannen die voor de VVD in de gemeenteraad van Amsterdam hebben gezeten, die een bureau beginnen en dat noemen naar een communistische dictator die erom bekendstond helemaal niet goed te communiceren. Precies 50 jaar nadat Castro op Cuba de republiek uitriep waren wij in Havana en kondigden we een revolutie in de communicatiewereld aan."
Kijk dit interview hier:
Marketing Report TV is powerd by Towel en Abovo Maxlead
At Towel we understand what makes a good video. And with experience for over 10 years we dare to say that brands have proven to be the next-generation broadcasters and publishers. We specialize in the creation and production of tailor-made branded video content, ranging from commercials, documentary, and social to always-on content.
Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Lees ook:
[Marketing Report TV] Robert van den Ham over BusinessWise
[Marketing Report TV] Robbert den Boer over over de ligging en campagnes van ROSH
[Marketing Report TV] Rick Vriesema Out of Home Masters over buitenreclame, onderzoek en groei
[Marketing Report TV] Vivian Kowalski over Somention
[Marketing Report TV] Paul Kroef over klantretentie en de rol van ARA voor de klant
[Marketing Report TV] Evert Dijkstra over Abovo Maxlead als internationale speler
[Marketing Report TV] Mark Schoones over Twenty Two en de ontwikkelingen in de banenmarkt
[Marketing Report TV] Michel van Velde (Craftmore) over merkpositionering en merkidentiteit
[Marketing Report TV] Bas Jongerling over de groei en verhuizing van Big Group Amsterdam
[Marketing Report TV] Wilfred den Hertog over Key Agency
[Marketing Report TV] Mark Stoel over Activation Heroes: van idee naar concept tot resultaat
[Marketing Report TV] Michiel van Riemsdijk over het tot stand komen van Springbok Agency
[Marketing Report TV] Arthur Zwamborn over het datasegmentatieplatform van Cäsar
[Marketing Report TV] Bart de Vries over lokaal adverteren via HYPR
[Marketing Report TV] John Olivieira over OneWorld
Gepubliceerd door: Saskia van Weert