[Marketing Report Radio] Marijnke van der Burgh (ZIGT) over de sportzomer, het nieuwe kabinet en de AMMA Awards

[Marketing Report Radio] Marijnke van der Burgh (ZIGT) over de sportzomer, het nieuwe kabinet en de AMMA Awards

Marijnke van der Burgh is Managing Director Paid Media bij ZIGT Mediabureau. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreekt ze over de sportzomer, het nieuwe kabinet en de AMMA Awards.

Marijnke van der Burgh: "Vanaf december zijn we al bezig met de sportzomer. Dan wordt het commerciële beleid van de grotere exploitanten gepresenteerd, en daar maakt de sportzomer een belangrijk onderdeel van uit. We kijken altijd naar het sentiment, en in Nederland is dat vaak positief, met het oranjegevoel. Daarop inspelen en aanhaken heeft veel effect. Adverteerders willen dat graag zo goed en efficiënt mogelijk doen, dus dat is altijd een mooie puzzel. Hoe beter het gaat, hoe meer wedstrijden er komen en hoe minder de markt daarop is ingespeeld. Je hebt de poolfase goed doordacht, maar als ze doorgaan, moet je daar ook nog een antwoord en budget voor hebben. Dat zijn de what-if scenario's die we maken, en die hebben we wel liggen."

Luister het interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 21 mei 2024 terug:

www.zigt.nl

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Marketing Report Radio] Nannie Gieles en Leanne Hermans (Content Marketing Awards) over contentmarketing

17-07-2024 | 12:37:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreekt Peter Wybenga hen over content marketing.

[Marketing Report Radio] Dick Gussen (Corendon) over joined-promotions en de allround tour-operator

17-07-2024 | 12:09:00
Dick Gussen is Director of Brand, Media & Partnerships bij Corendon International Travel. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreekt Peter Wybenga hem over joined promotions en de allround tour-operator.

[Marketing Report Radio] Christiaan van Dijk (ZIGT) over de 20-seconde-spot op televisie en de groei van radio

17-07-2024 | 11:51:00
Christiaan van Dijk is Business Development Director bij ZIGT Mediabureau. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreekt Peter Wybenga hem over de 20-seconde-spot op televisie, de groei van radio en de out-of-home concessie rondom Rotterdam.

[Marketing Report Radio] Roos van Veen (Teamleader) over Agency Life en Work Smarter

17-07-2024 | 11:20:00
Roos van Veen is Senior Growth Marketing Manager bij Teamleader. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreekt Peter Wybenga haar over Agency Life en Work Smarter

[Marketing Report Radio] Jouko Huismans (Prepr) over AI, conversies en het personaliseren van content 

17-07-2024 | 10:46:00
Jouko Huismans is CEO bij Prepr. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreekt Peter Wybenga hem over AI, conversies en het personaliseren van content.

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.