[Marketing Report TV] Martijn van Trooyen over Towel Media
Martijn van Trooyen, Account Manager bij Towel Media, is te gast bij Marketing Report TV. Peter Wybengagaat met hem in gesprek over de no cure, no pay-methode van Towel Media.
Martijn van Trooyen: "Wij willen een partner zijn voor klanten, met name op het gebied van branded content, en daar zeker een adviserende rol in spelen. Het is ook niet voor niets dat we voor onze contentcreatie altijd met een no cure, no pay-methode werken, omdat we eerst willen laten zien hoe wij de doelstelling of het vraagstuk zouden aanpakken. Van daaruit komen we met een mooi productieplan. Als we praten over de integrale aanpak, kunnen we niet alleen de conceptontwikkeling en productie verzorgen, maar ook de distributie. Dus, we kunnen de hele range van de probleemstelling aanpakken op het gebied van marketingcommunicatie."
At Towel we understand what makes a good video. And with experience for over 10 years we dare to say that brands have proven to be the next-generation broadcasters and publishers. We specialize in the creation and production of tailor-made branded video content, ranging from commercials, documentary, and social to always-on content.
Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Robbert den Boer, Co-Owner van ROSH, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over de ligging en campagnes van ROSH.
Rick Vriesema, Commercieel Directeur bij Out of Home Masters, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vught vertelt hij over buitenreclame, onderzoek en groei.
Evert Dijkstra, Head of International bij Abovo Media, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over Abovo als internationale speler
Mark Schoones, Creative Director bij Twenty Two, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij de ontwikkeling in de banenmarkt.
Michel van Velde, CEO bij Craftmore, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over merkpositionering en merkidentiteit.
Bas Jongerling, Creative Director bij Big Group Amsterdam, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over de groei en verhuizing van Big Group Amsterdam
Mark Stoel, eigenaar van Activation Heroes, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over het uitwerken van een idee naar concept naar resultaat
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Michiel van Riemsdijk over samenwerking tussen bureaus, managen vanuit de cockpit en het tot stand komen van Springbok Agency
Arthur Zwamborn, CTO van Cäsar, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over Cäsar, data en het verlanglijstje van Cäsar