[MasterBabbels] Rick Vriesema (Out of Home Masters): Wij geven objectief advies over alle assets heen

[MasterBabbels] Rick Vriesema (Out of Home Masters): Wij geven objectief advies over alle assets heen

Out of Home Masters maakt een serie interviews met bepalende spelers in ons vak. Deze serie interviews wordt afgetrapt door Rick Vriesema, partner en commercieel directeur van Out of Home Masters (OOHM). 

Rick Vriesema: "Het grootste verschil tussen een exploitant en OOHM is dat een exploitant vanuit een asset-base denkt: wat zijn de objecten die ik heb die ik wil verkopen? Wat wij bij OOHM doen, is het beste advies geven over alle assets heen. Dat betekent dat je middelenvrij kunt denken en daadwerkelijk een objectief advies kunt geven omdat je alles tot je beschikking hebt."

Kijk dit interview hier:

www.outofhomemasters.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List



Lees ook:

[MasterBabbels] Kees Wilbrink (Ocean): OOH is zichzelf aan het herontdekken

18-07-2024 | 11:03:00
Out of Home Masters maakt een serie interviews met bepalende spelers in ons vak. Vandaag spreken we Kees Wilbrink, commercieel directeur bij Ocean Outdoor. 

[MasterBabbels] Rick Vriesema (Out of Home Masters): Wij geven objectief advies over alle assets heen

11-07-2024 | 12:32:00
Out of Home Masters maakt een serie interviews met bepalende spelers in ons vak. Deze serie interviews wordt afgetrapt door Rick Vriesema

Fightclub ontwikkelt zoete EK-inhaker voor Venco

09-07-2024 | 23:27:00
In aanloop naar de halve finale wedstrijd van het Europees Kampioenschap, waarbij Nederland het opneemt tegen Engeland, bedacht Fightclub voor Venco de passende inhaker: "We vreten ze op!"

[Marketing Report TV] Rick Vriesema Out of Home Masters over buitenreclame, onderzoek en groei

14-06-2024 | 08:00:00
Rick Vriesema, Commercieel Directeur bij Out of Home Masters, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vught vertelt hij over buitenreclame, onderzoek en groei.

[SWOT24] Frank Hardenberg: De tijd van een rondje gemakzucht is wel voorbij

16-02-2024 | 16:13:00
In de rubriek [SWOT24] maken bepalende spelers een SWOT analyse van de buitenreclamebranche. Aan het woord is Frank Hardenberg, Managing Director van Out of Home Masters
> -->

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.