Matter integreert labels MPG, SOCIAL.INC, Gicom en Matter New York

Matter integreert labels MPG, SOCIAL.INC, Gicom en Matter New York

Contentmarketingbureaugroep Matter integreert de dienstverlening van haar bureaus MPG, SOCIAL.INC, Gicom (België) en Matter New York (VS) verder en versnelt op het gebied van tech met uitbreiding van haar tech hub. De groep heeft Marc Metekohy, mede-oprichter van a friend of mine en oud-partner Dept Agency, aangetrokken om deze profilering op tech kracht bij te zetten.

Storytelling on steroids

Olivier Smit, CEO Matter: "In 2022 hebben we de pay-off Unlocking your full potential gelanceerd waarin we de Matter Groep en haar labels positioneren als de contentorganisatie op het snijvlak van kwalitatief en impactvolle content over de as van tech. Sinds de start van ons eerste bureau MPG hebben wij technologie altijd omarmd, maar is de diversiteit, complexiteit en de snelheid van onze klantvragen enorm toegenomen. Met onze visie en oplossingen op een headless contentaanpak zijn we goed in staat om deze klantvragen met volledig geïntegreerde teams op te pakken. Daarbij passen we in hoog tempo tech, tooling en AI toe om voor onze klanten te versnellen en nog effectiever te zijn."

Voor Matter in Nederland betekent dit dat een deel van de klantteams van MPG en SOCIAL.INC samengevoegd zijn. Dit deel van de organisatie wordt inhoudelijk aangestuurd door Leanne Hermans en zakelijk door Eefje Gubbens, die eerder dit jaar de overstap heeft gemaakt van Ad Alliance. In lijn met deze ontwikkeling zijn de websites van de bureaus ook geïntegreerd en onderdeel geworden van de Matter website.

Tech als enabler van content

Matter heeft in 2022 haar positionering aangescherpt met een duidelijke keuze voor tech als enabler om content schaalbaar, consistent over kanalen heen en meetbaar te maken. Met de verdere versnelling in de wereld van tech, tooling en AI beweegt Matter mee, met de uitbreiding van haar tech hub.

Marc Metekohy, Digital Director Matter: "Matter maakt tempo op het gebied van content en tech en heeft het talent en de klanten om op dit vlak ook echt het verschil te maken. In mijn rol zal ik onze klanten en nieuwe klanten helpen om hierop te versnellen en de kansen die tech biedt in relatie tot content volledig te omarmen."

www.mattercontentagency.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

The Best of Content Marketing Awards 2023 | ZILVER B2E - Axioma: Ik zoek jou!

13-06-2024 | 09:00:00
Hoe werf je zorgmedewerkers in een krappe arbeidsmarkt? Triade Vitree laat zien dat goed gekozen influencers hét verschil kunnen maken.

The Best of Content Marketing Awards 2023 | GOUD Campagnes en ZILVER B2C - Cheil: Frequency voor Samsung

12-06-2024 | 08:00:00
Deze inzending van Cheil won bij de Content Marketing Awards in Beeld en Geluid een GOUDEN award in de categorie Campagnes en zilver in B2C

The Best of Content Marketing Awards 2023 | GOUD B2E - LiveWall: #Vriendenteam aan, bijbaan gááán! voor Kruidvat

11-06-2024 | 08:00:00
Deze inzending van LiveWall won bij de Content Marketing Awards in Beeld en Geluid een GOUDEN award in de categorie B2E

The Best of Content Marketing Awards 2023 | Winnaar Award GOUD B2B + BRONS Campagnes - N=5: Volop ondernemen

10-06-2024 | 13:51:00
Deze case is het toonbeeld van het synergie-effect tussen content en advertising. De kernbelofte van ABN AMRO is Expertise for you.

Crocodile Agency ontwikkelt online campagne itsu Gyoza chicken teriyaki bao’buns

27-05-2024 | 16:23:00
Crocodile Agency heeft de onlinecampagne ontwikkelt voor de lancering van itsu Gyoza chicken teriyaki bao’buns in de Nederlandse supermarkten

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.