Matter integreert labels MPG, SOCIAL.INC, Gicom en Matter New York

Matter integreert labels MPG, SOCIAL.INC, Gicom en Matter New York

Contentmarketingbureaugroep Matter integreert de dienstverlening van haar bureaus MPG, SOCIAL.INC, Gicom (België) en Matter New York (VS) verder en versnelt op het gebied van tech met uitbreiding van haar tech hub. De groep heeft Marc Metekohy, mede-oprichter van a friend of mine en oud-partner Dept Agency, aangetrokken om deze profilering op tech kracht bij te zetten.

Storytelling on steroids

Olivier Smit, CEO Matter: "In 2022 hebben we de pay-off Unlocking your full potential gelanceerd waarin we de Matter Groep en haar labels positioneren als de contentorganisatie op het snijvlak van kwalitatief en impactvolle content over de as van tech. Sinds de start van ons eerste bureau MPG hebben wij technologie altijd omarmd, maar is de diversiteit, complexiteit en de snelheid van onze klantvragen enorm toegenomen. Met onze visie en oplossingen op een headless contentaanpak zijn we goed in staat om deze klantvragen met volledig geïntegreerde teams op te pakken. Daarbij passen we in hoog tempo tech, tooling en AI toe om voor onze klanten te versnellen en nog effectiever te zijn."

Voor Matter in Nederland betekent dit dat een deel van de klantteams van MPG en SOCIAL.INC samengevoegd zijn. Dit deel van de organisatie wordt inhoudelijk aangestuurd door Leanne Hermans en zakelijk door Eefje Gubbens, die eerder dit jaar de overstap heeft gemaakt van Ad Alliance. In lijn met deze ontwikkeling zijn de websites van de bureaus ook geïntegreerd en onderdeel geworden van de Matter website.

Tech als enabler van content

Matter heeft in 2022 haar positionering aangescherpt met een duidelijke keuze voor tech als enabler om content schaalbaar, consistent over kanalen heen en meetbaar te maken. Met de verdere versnelling in de wereld van tech, tooling en AI beweegt Matter mee, met de uitbreiding van haar tech hub.

Marc Metekohy, Digital Director Matter: "Matter maakt tempo op het gebied van content en tech en heeft het talent en de klanten om op dit vlak ook echt het verschil te maken. In mijn rol zal ik onze klanten en nieuwe klanten helpen om hierop te versnellen en de kansen die tech biedt in relatie tot content volledig te omarmen."

www.mattercontentagency.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Caren Wassink, Jildou van der Bijl en Mariëlle Arts starten Studio The Editors

26-07-2024 | 12:01:00
Caren Wassink, Jildou van der Bijl en Mariëlle Arts zijn onder de naam Studio The Editors een bureau  begonnen dat zich richt op een hoofdredactionele visie bij merken en organisaties

[Interview] Christian Soer (Kris Kras communicatie): Onze communicatieoplossingen zijn altijd raak

25-07-2024 | 11:43:00
Christian Soer is eigenaar van Kris Kras communicatie. Hij is ook lid van de jury van de Content Marketing Awards 2024. Marketing Report spreekt hem

[Interview] Stephan van Velthoven (Return on Content): Met goede contentmarketing help je jouw doelgroep kiezen

22-07-2024 | 16:01:00
Stephan van Velthoven is mede-eigenaar van Return on Content. Hij is ook lid van de jury van de Content Marketing Awards 2024. Marketing Report spreekt hem

[Interview] Chris Römer (Storyboard): Influencers hebben contentmarketing getransformeerd

19-07-2024 | 14:17:00
Chris Römer is Creative Strategy Director bij Storyboard. Hij is ook lid van de jury van de Content Marketing Awards 2024. Marketing Report spreekt hem

Mooi zomerproject: inzenden voor de Content Marketing Awards 2024

19-07-2024 | 12:46:15
Niets te doen in de zomer? Natuurlijk wel! Leuk hoor! Cases schrijven voor de Content Marketing Awards 2024

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.